اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بافق

اردوهای طرح هجرت سه آغاز شد

خبرگزاری فارس: اردوهای طرح هجرت 3 در بافق با هدف ایجاد بسترهای لازم برای حرفه‌آموزی جوانان و توسعه و آبادانی در شهر آغاز شد.

اردوهای طرح هجرت سه آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بافق، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق صبح امروز در مراسم افتتاحیه طرح هجرت 3 در کانون شهید باهنر بافق اظهار داشت: این طرح برکات و ثمرات زیادی دارد که علاوه بر غنی‌سازی اوقات فراغت، بسترهای لازم برای حرفه‌آموزی جوانان و نوجوانان را فراهم آورده و به توسعه و آبادانی شهرستان کمک شایان توجهی می‌کند.

بمانعلی باقیان افزود: تایید طرح هجرت 3 توسط رهبر معظم انقلاب از مهم‌ترین مزایای این طرح این است و ایشان بر اجرای آن تاکید دارند و در همین راستا همه ما باید عزم خود را برای موفقیت این طرح به کار گیریم.

وی خاطرنشان کرد: آرمان‌های امام راحل و خلف صالح او، دستاوردهای بسیاری را برای ما به ارمغان آورده است.

باقیان عنوان کرد: آمریکا و انگلیس تفکر حمله و سوء‌استفاده از ایران را ندارد زیرا تفکر بسیجی که در میان مردم نهادینه شده است، سلاحی مقاوم در برابر آنهاست و آنها از این سلاح هراس دارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق تاکید کرد: در سالیان اخیر طرح هجرت 3 به میزان قابل‌توجهی در خدمت‌رسانی به مناطق محروم شهرستان در عرصه‌های مختلف انجام شده و امروز که بیش از هر زمان دیگر به جوانان فعال و پرانرژی نیاز داریم، این طرح موفقیت ‌لازم را در راستای شادابی و نشاط و توسعه کارآفرینی فراهم کرده است.

وی با اشاره به اینکه این اردوهای جهادی نیز از ابتدای تیرماه آغاز می‌شود، تصریح کرد: طرح هجرت 3 با انجام فعالیت‌هایی مانند زیباسازی، نوسازی و بازسازی مدارس در سطح شهرستان همچنین کمک به کشاورزان در فعالیت‌هایی مانند آبیاری، سم‌پاشی و برداشت محصولات صورت می‌گیرد.

رئیس آموزش و پرورش بافق نیز در این مراسم عنوان کرد: طرح هجرت 3 بهترین عرصه فعالیت جوانان دانش آموز بسیجی برای عجین شدن با فرهنگ کار و آشنایی بیشتر با فرهنگ اسلام ناب محمدی است.

محمود خواجه ای افزود: آموزش و پرورش به عنوان نیروی بسیجی در اجرای دستور مقام معظم رهبری با تمام توان خود وارد عمل می شود تا تکلیف شرعی خود را به نحوی شایسته و درخور به انجام رساند.

وی یادآور شد: ما امروز درحال مجاهده هستیم و فقط میدان جنگ عوض شده و انواع جنگ نرم و تهاجم فرهنگی، سلاحی است که دشمن در مقابل ما به کار گرفته است.

خواجه ای تصریح کرد: اردوهای جهادی می‌تواند حرکتی سازنده در مباحث فرهنگی باشد و باید هر سال بالنده‌تر از سال پیش اجرا شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بافق گفت: طرح هجرت 3 با هدف توانمند سازی دانش آموزان از امروز و به مدت 56 روز در 22 مدرسه شهرستان بافق اجرا می شود.

وی افزود: بیش از 250 دانش آموز در این طرح به مرمت و ترمیم دیوارها و سقف کلاس ها، زیبا سازی حیاط مدارس، ترمیم زمین های ورزشی، ترمیم سرویس های بهداشتی و رنگ‌آمیزی و نقاشی کلاس‌ها اقدام خواهند کرد.

به گزارش فارس، این طرح با مشارکت بسیج سازندگی،‌آموزش و پرورش و بسیج دانش‌آموزی در سطح شهرستان از اول تیرماه تا نیمه‌شهریور سال جاری انجام می شود.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول