اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد شهرستان جم خبر داد

ایجاد 370 شغل جدید توسط کمیته امداد جم

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد شهرستان جم گفت: در سال جاری 374 شغل جدید توسط کمیته امداد جم ایجاد می‌شود.

ایجاد 370 شغل جدید توسط کمیته امداد جم

مسلم‌ انیژپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان جم اظهار داشت: حرکت در مسیر برنامه‌های کلان دولت یکی از اولویت‌هایی است که کمیته امداد امام خمینی (ره) در دستور کار خود قرار داده و از تمام توان برای دستیابی به این هدف بهره می‌برد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جم خاطر نشان کرد: یکی از سیاست‌های اساسی و عمده که کمیته امداد در سال‌های اخیر مورد توجه قرار داده ایجاد اشتغال و فرصت‌های شغلی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) است و این طرح مکمل برنامه‌های اشتغال‌آفرینی دولتمردان بوده است.

انیژپور با اشاره به ایجاد 374 فرصت شغلی در شهرستان جم ابراز داشت: در سال جاری به منظور تحقق سیاست‌های دولت و کمیته امداد امام خمینی (ره) شاهد ایجاد 374 فرصت شغلی در شهرستان جم بوده‌ایم و تحقق این هدف اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال به دنبال داشته است.

وی اضافه کرد: در شهرستان جم 106 خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) از خدمات بیمه‌‌ای بهره‌مند می‌شوند و این امر در بهبود وضعیت بهداشتی و درمانی خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) تاثیر بسزایی داشته است.

این مسئول با اشاره به اینکه بیمه از مسائلی است که سبب تقویت بنیه اقتصادی و توانایی خانوارها می‌شود اذعان داشت: در سال گذشته اعتباری قریب به 400 میلیون ریال به منظور پوشش بیمه خانوارهای زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جم هزینه شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جم گفت: برخورداری رایگان از زیرساخت‌های اولیه زندگی مانند آب و برق از اقدامات و رویکردهای حمایتی این نهاد در شهرستان جم است و 242 خانوار از این خدمات بهره‌مند می‌شوند.

انیژپور تصریح کرد: این خدمات با همکاری ادارات گاز، آب، برق، مخابرات و... به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) ارائه می‌شود.

وی زکات را یکی از مهم‌ترین فرایض دین مبین اسلام دانست و اذعان داشت: شهرستان جم با پرداخت یک میلیارد و 200 میلیون ریال زکات رتبه دوم استان بوشهر در امر زکات را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول