اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار هرمزگان:

تلاش‌ برای راه‌اندازی صندوق حمایت از پژوهش ادامه دارد

خبرگزاری فارس: معاون توسعه و منابع انسانی استاندار هرمزگان با اشاره به تلاش برای تشکیل صندوق حمایت از پژوهش در هرمزگان، گفت: این صندوق پس از تهیه اساسنامه و همچنین تامین منابع مالی مورد نیاز در پارک علم و فناوری ایجاد می‌شود.

تلاش‌ برای راه‌اندازی صندوق حمایت از پژوهش ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ساسان مبینی ظهر امروز در کارگروه پژوهش با اشاره به اهمیت بالای امر پژوهش در رشد و پیشرفت جوامع، اظهار داشت: پژوهش به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین مولفه‌ها در انجام امور، باید مورد توجه باشد.

وی با اشاره به تلاش برای تشکیل صندوق حمایت از پژوهش در هرمزگان، افزود: این صندوق پس از تهیه اساسنامه متناسب، مطابق با نیازها، توانمندی‌های استان، هماهنگ با قانون موجود و همچنین تامین منابع مالی مورد نیاز در پارک علم و فن آوری ایجاد می‌شود.

معاون توسعه و منابع انسانی استاندار هرمزگان ادامه داد: می‌توان نیم درصد از پژوهش‌های دستگاه‌های اجرایی را برای منابع مورد نیاز صندوق حمایت از پژوهش اختصاص داد.

مبینی ادامه داد: پژوهش را باید به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین مولفه‌ها در انجام کارها مدنظر قرار داده و بر اساس نتایج به دست آمده از آن عمل کنیم.

وی با اشاره به تکلیف قانونی برنامه پنجم توسعه کشور مبنی بر اختصاص نیم تا سه درصد بودجه دستگاه‌ها به امر پژوهش بیان داشت: سال اول این برنامه سپری شده و باید فرصت باقیمانده را برای انجام کارهای تحقیقاتی مورد نیاز استان غنیمت بدانیم و از آن نهایت بهره‌مندی را داشته باشیم.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول