اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بین دانشگاه‌های علوم پزشکی در کشور

دانشگاه علوم پزشکی شیراز رتبه دوم را کسب کرد

خبرگزاری فارس: دانشگاه علوم پزشکی شیراز رتبه دوم را بین تمام دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور کسب کرد.

دانشگاه علوم پزشکی شیراز رتبه دوم را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، سرپرست روابط عمومی این دانشگاه اظهار داشت: در رتبه‌بندی انجام شده، دانشگاه علوم پزشکی شیراز موفق شد که بین تمام دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور رتبه دوم را به دست آورد.

احمد رضازاده افزود: دانشگاه علوم پزشکی تهران  نخستین رتبه را به دست آورده و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نیز پس از شیراز، رتبه سوم را کسب کرده است.

وی بیان کرد: بر اساس آخرین رتبه‌بندی اعلام شده از طرف نظام رتبه‌بندی دانشگاه‌ها و موسسات تحقیقاتی ESI، علوم پزشکی شیراز در میان فهرست 4 هزار و 718 دانشگاه و موسسه تحقیقاتی یک‌درصد جهان قرار دارد.

رضازاده بیان کرد: شرط ورود یک موسسه علمی به این نظام رتبه‌بندی تعداد ارجاع به مقالات اصیل و مروری منتشر شده در پایگاه داده اطلاعات علمی Web of Science است.

وی گفت: این سیستم رتبه‌بندی به صورت هر دو ماه یک‌بار روزآمد می‌شود که در آخرین رتبه‌بندی انجام شده، دانشگاه علوم پزشکی شیراز در زمینه‌های رتبه بر اساس تعداد ارجاعات (پزشکی بالینی)، رتبه بر اساس تعداد مقالات (پزشکی بالینی)، رتبه بر اساس تعداد ارجاعات (تمام گرایش‌های علوم) و رتبه بر اساس تعداد مقالات (تمام گرایش‌های علوم)، نسبت به رتبه‌بندی پیشین ارتقا داشته است.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول