اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان:

سرمایه‌گذاران بخش صنعت گیلان مشوق می‌گیرند

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان گفت: امسال به سرمایه‌گذاران بخش صنعت در شهرک‌ها و نواحی صنعتی گیلان که به تعهدات قانونی خود عمل کنند مشوق اعطا می‌شود.

سرمایه‌گذاران بخش صنعت گیلان مشوق می‌گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مجید عباسیان‌امین بعد از ظهر امروز در جریان بازدید از شهرک صنعتی سفیدرود رشت و در جمع مدیران ستادی این شهرک از اعطای مشوق به سرمایه‌گذاران بخش صنعت در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبر داد.

وی اظهار کرد: امسال به سرمایه‌گذاران بخش صنعت در شهرک‌ها و نواحی صنعتی گیلان که به تعهدات قانونی خود عمل کنند مشوق اعطا می‌شود.

این مسئول ادامه داد: سرمایه گذارانی که در شهرک‌ها و نواحی صنعتی اقدام به اخذ زمین کرده‌اند و برای ساخت واحد تولیدی  با شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان قرارداد منعقد کرده‌اند اگر در مدت یک سال از تاریخ عقد قرارداد نسبت به احداث واحد صنعتی خود و ایجاد اشتغال موثر اقدام کنند می‌توانند از مشوقات در نظر گرفته شده دولت بهره‌مند شوند.

وی، اضافه کرد: این مشوقات به سرمایه‌گذاران پس از پایان کار ساخت واحد صنعتی و بهره‌برداری در قالب بخشودگی از قیمت کل حق بهره‌برداری و در بخش‌هایی که ساخت و ساز، اشتغال و ظرفیت تولید طبق تعهد اجرا شده است تعلق می‌گیرد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان افزود: اکنون امکانات خوبی برای سرمایه‌گذاران داخلی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی ایجاد شده که از جمله برخورداری آنها از مشوقات و معافیت‌های مالیاتی برای تولید کنندگان است.

وی با بیان اینکه شهرک صنعتی سفیدرود بزرگ‌‌ترین شهرک صنعتی استان است، ابراز کرد: شهرک صنعتی سفیدرود در مرکز استان و به فاصله 3 کیلومتری از شهرستان رشت قرار گرفته و دارای ظرفیت‌های مناسبی برای پذیرش سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در استان است.

عباسیان افزود: این شهرک دارای امکاناتی از جمله آب، برق، راه ورودی اختصاصی، خیابان‌کشی، شبکه روشنایی خیابان‌های اصلی، شبکه فاضلاب فاز نخست و .... بوده و برای تکمیل و آماده‌سازی کامل این شهرک پروژه‌هایی از جمله شبکه فاضلاب فاز دوم، ایجاد پست اختصاصی 63.20 کیلو ولت، مخابرات، تصفیه خانه فاضلاب صنعتی، شبکه روشنایی خیابان‌های فرعی، ساختمان اداری، مجموعه فرهنگی و ورزشی، مخازن ذخیره آب و .... در دست مطالعه و اجرا است.

به گفته وی، تا کنون 10 واحد صنعتی با تعداد 212 نفر اشتغال مستقیم و سرمایه‌گذاری بالغ بر 71 میلیارد ریال  در شهرک صنعتی سفیدرود رشت به بهر‌ه‌برداری رسیده است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان، بیشترین حجم قراردادهایی که در شهرک صنعتی سفیدرود برای احداث واحد صنعتی با متقاضیان منعقد شده است را در زمینه تولید مواد غذایی و صنایع فلزی ذکر کرد و یادآور شد: صنایع شیمیایی، سلولزی، برق و الکترونیک و کانی غیر فلزی در رده‌های بعدی قرار دارند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول