اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش زابل خبر داد

راه‌اندازی ستاد پروژه مهر مجتمع‌ها در زابل

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش زابل از راه‌اندازی ستاد پروژه مهر مجتمع‌ها در شهرستان زابل خبر داد.

راه‌اندازی ستاد پروژه مهر مجتمع‌ها در زابل

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حسن معزی پیش از ظهر امروز در سومین جلسه ستاد پروژه مهر مدیریت آموزش و پرورش زابل با حضور اعضای کمیته‌های پنجگانه و سایر اعضا اظهار داشت: با بهره‌گیری از تمام امکانات موجود و بکارگیری نقطه نظرات، پیشنهادات و راهکارهای صاحبنظران، طوری برنامه‌ریزی شود تا ضمن ایجاد فضایی آرام و مناسب برای دانش‌آموزان، معلمان و اولیاء زمینه آغاز سال تحصیلی خوبی برای اول مهر فراهم شود.

وی ضمن تسلیت سالگرد شهادت شهدای هفتم تیر و به ویژه سیدالشهدای منطقه سیستان، شهید سید محمدتقی حسینی در زمینه اهمیت پروژه مهر، مطالبی بیان کرد.

مسئول ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش زابل ادامه داد: به لحاظ اهمیت کار بازگشایی مدارس، این برنامه در قالب یک پروژه دیده شده است و لذا ما باید با بسیج تمام امکانات و تمرکز تمام فعالیت‌ها و استفاده از تمام ظرفیت‌ها، محیط آرامی را برای دانش‌آموزان در اول مهر فراهم کنیم.

معزی با توجه به اهمیت بحث تحول بنیادین آموزش و پرورش و اجرای نظام 3-3-6 از اول مهر خطاب به اعضای کمیته‌ها بیان داشت: باید محوریت اطلاع‌رسانی در پروژه مهر با تاکید بر استقرار نظام 3-3-6 و پایه ششم ابتدایی و تغییر نظام آموزشی کشور و ایجاد مدارس قرآنی قرار گیرد تا اولیاء دانش‌آموزان آگاهی لازم در این ارتباط را پیدا کنند.

وی از راه‌اندازی ستاد پروژه مهر مجتمع‌ها در شهرستان زابل خبر داد و گفت: علاوه بر مجتمع‌ها در تمام واحدهای آموزشی نیز این ستادها از 15 خرداد تشکیل شده و ابلاغ‌های اعضای ستاد نیز صادر شده است.

در این جلسه، هر یک از اعضای ستاد نقطه نظرات خود را بیان کردند و مقرر شد هر 15 روز یک جلسه در مدارس تشکیل و صورتجلسات مربوطه به مجتمع‌ها ارسال و هر 30 روز یک بار تمام اقدامات انجام شده توسط مدیران مجتمع‌ها در واحدهای آموزشی به ستاد پروژه مهر اداره ارسال شود.

همچنین مقرر شد: کمیته ارزیابی عملکرد پروژه مهر، ماموریت یافت با نظارت کافی روند فعالیت‌ها را مورد ارزیابی قرار دهد و هر ماه دو مجتمع و دو واحد آموزشی فعال‌تر را به منظور تقدیر معرفی کنند.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول