اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شبانکاره:

مسئولان مانع افزایش قیمت‌ها شوند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شبانکاره گفت: کنترل بازار از مسایل مهم جامعه است و از مسئولان می‌خواهیم از افزایش قیمت‌ها جلوگیری کنند.

مسئولان مانع افزایش قیمت‌ها شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شبانکاره حجت‌الاسلام عبدالرسول حمادی پیش از ظهر امروز در نشست با مدیران دستگاه‌های اجرایی شبانکاره اظهار داشت: توجه به خواسته‌های مردم و رفع آن مشکلات از مسائل مهمی است که مسئولان در تمامی فعالیت‌های خویش باید به آن توجه داشته باشند.

امام جمعه شبانکاره با تبریک به مناسبت ماه شعبان خاطر نشان کرد: ماه شعبان ماه استغفار بندگان خداست و باید تلاش کنیم از برکات و خیرات فراوان این ماه بهره‌مند شویم.

حمادی تاکید کرد: کنترل قیمت‌ها و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها از مسائل مهمی است که مدیران اجرایی باید به آن توجه داشته باشند و از مسئولان می‌خواهیم در شرایطی که به ماه مبارک رمضان نزدیک می‌شویم با نظارت دقیق از افزایش قیمت‌ها جلوگیری کنند و زمینه‌ساز جلب رضایت مردم شوند.

وی رفع مشکل اشتغال را از نیازهای اساسی جامعه دانست و افزود: مسئولان باید بیش از پیش برای رفع مشکلات اشتغال تلاش کنند و این امر نیازمند برنامه‌ریزی و تلاشی دقیق و مستمر است.

بخشدار شبانکاره در این نشست بیان داشت: توسعه عمرانی و رفع نیازهای بخش شبانکاره از اهداف اساسی است که در تمام اقدامات خویش برای دستیابی به آن تلاش می‌کنیم.

مختار چترسنجی عنوان کرد: در کمیته برنامه‌ریزی سال جاری تمام طرح‌ها و پیشنهادهای دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستا مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی در همین راستا بیان داشت: اعتبارات بر اساس اولویت‌بندی طرح‌ها به تصویب خواهد رسید و تکمیل طرح‌های نیمه تمام در اولویت کاری ماست.

چترسنجی یادآور شد: ساماندهی گلزار شهدا، مصلای نماز جمعه شبانکاره و خانه‌های عالم بخش در دستور کار است.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول