اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه:

مواضع مراجع تقلید چراغ راه طلاب است

خبرگزاری فارس: معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه با تمجید از مواضع شفاف و به هنگام آیت‌الله نوری‌همدانی در فتنه 88 این موضع‌گیری‌ها را چراغ راهی برای طلاب و روحانیون دانست.

مواضع مراجع تقلید چراغ راه طلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام محمدحسن نبوی در مراسم عمامه‌گذاری طلاب سفیران هدایت اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 450 طلبه در حوزه علمیه سفیران هدایت مشغول به تحصیل بوده و بیش از هزار و 200 نفر از طلاب این مدرسه فارغ‌التحصیل شده‌اند.

وی با بیان اینکه در طرح سفیران هدایت دروس به صورت تخصصی و کاربردی و به صورت چند منظوره برای طلاب تدریس می‌شود خاطر نشان کرد: اجرای چنین طرحی با هدف پیگیری برخی آسیب‌ها در حوزه‌های علمیه و در راستای درخواست علما و مراجع عظام تقلید اجرایی شد و در حال حاضر تنها حوزه علمیه است که فارغ‌التحصیل دارد.

معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه با بیان اینکه طلاب سفیران هدایت در هر سال 15 جزء تفسیر قرآن می‌خوانند تصریح کرد: در مرکز تخصصی و کاربردی تبلیغ نیز 450 نفر در مقطع کارشناسی، 250 نفر در مقطع کارشناسی ارشد و 200 نفر نیز به صورت غیرحضوری مشغول به تحصیل هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تمجید از مواضع شفاف و به هنگام آیت‌الله نوری‌همدانی در فتنه 88، این موضع‌گیری‌ها را چراغ راهی برای طلاب و روحانیون دانست و گفت: سخنان و روشنگری‌های این مرجع تقلید در جریان فتنه، زبان گویای حوزه‌های علمیه در دفاع از نظام اسلامی و آرمان‌های امام و انقلاب است.

نبوی بیان داشت: بدنه روحانیت و حوزه‌های علمیه همواره نسبت به ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی حساس بوده و هست.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول