اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ورامین:

فاجعه هفتم تیر بر قدرت نظام اسلامی افزود

خبرگزاری فارس: امام جمعه ورامین در مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر خاطر نشان کرد: فاجعه هفتم تیر بر قدرت نظام اسلامی افزود.

فاجعه هفتم تیر بر قدرت نظام اسلامی افزود

 به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مراسم گرامیداشت شهید آیت الله دکتر بهشتی و 72 شهید هفتم تیر ماه پیش از ظهر امروز با حضور مردم و مسئولان نزد آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین برگزار شد.

امام جمعه ورامین در این مراسم تصریح کرد: در ششم و هفتم تیر سال 60 دو حادثه رخ داد، یکی حادثه انفجار بمب در محل سخنرانی مقام معظم رهبری بود، اما در هر حال مردم اراده‌ای می‌کنند اما مشیت و اراده خداوند چیز دیگری است و همواره اراده خداوند غالب بر اراده مردم است و اراده خدا بر این بود که رهبر معظم انقلاب برای این نظام حفظ شود.

وی در ادامه بیان کرد: در هفتم تیر نیز عده‌ای زبده از وزرا، وکلا و عناصر تاثیرگذار و پرثمر نظام توسط دشمنان ترور شدند، دشمنان گمان کردند با این حادثه فاتحه جمهوری اسلامی خوانده می‌شود اما آنچه خدا بخواهد همان می‌شود، همان‌گونه که خدا خواست و این مردم با دست خالی بر نظام شاهنشاهی غلبه کردند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین دست اراده الهی را همواره یار و یاور نظام اسلامی دانست و اضافه کرد: امام (ره) با آن قدرت و توان روحی و عظیم خود توانستند شرایط پس از فاجعه هفتم تیر را به خوبی مدیریت کنند و امروز تنها روسیاهی آن حادثه برای دشمنان و بنی‌صدر ماند، همان بنی‌صدری که با امام (ره) از پاریس آمد، خود را یار امام (ره) خواند و 11 میلیون رای از همین مردم جمع کرد.

آیت الله محمودی عنوان کرد: همان بنی‌صدری که با لباس و آرایش زنانه از کشور گریخت و اکنون هم زنده است و زندگی می‌کند اما چه زندگی نکبت‌بار و نحسی در مجاورت اربابان پست خود دارد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین جنگ حق و باطل را از ابتدای خلقت بشر یاد آور شد و اظهار داشت: در زمان ظهور امام زمان (عج) نیز این جنگ ادامه دارد و حضرت ولی عصر (عج) در نهایت با شهادت از دنیا می‌روند، حکومت باطل و یارانش همواره در ظاهر قدرتمندتر از حق و یاران حق هستند اما پیروزی در انتها با حق است.

وی با تاکید بر صلابت و اقتدار نظام اسلامی گفت: فاجعه هفتم تیر بر قدرت نظام اسلامی افزود و نقش مهمی در بصیرت افزایی داشت، امروز صلابت نظام اسلامی ریشه در شهادت شهدای عزیزی چون شهدای 15 خرداد، هفتم تیر، دفاع مقدس و پایمردی مردم دارد، امروز هم در کشور بی‌مشکلات نیستیم، مشکلات اقتصادی و اجتماعی داریم لکن از بسیاری از کشورهای دیگر در وضعیت بهتری قرار داریم و مهمتر از آن استقلال موجود در ایران اسلامی است.

امام جمعه ورامین در ادامه بیان کرد: رهبر مقتدر، شجاع و خوب داریم، دولت هم خدمت می‌کند، البته اشتباهاتی هم دارد، بی‌اشتباه نیست اما زمانی که متوجه شود و برگردد و توبه نماید آمرزیده خواهد شد، ما با اتحاد و تبعیت از ولایت به این اقتدار رسیدیم، منافقان هم دست بردار نیستند، همین فتنه 88 را منافقان و اربابان آنها طرح ریزی کردند، بله عده‌ای از مردم نیز در ابتدا فریب خوردند لکن اهانت به مقدسات در عاشورا بصیرت را افزایش داد و یوم الله 9 دی را رقم زد که طومار منافقان در هم پیچید.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول