اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه حزب موتلفه اسلامی آذربایجان‌شرقی:

واقعه هفتم تیر حقانیت اندیشه انقلاب اسلامی را اثبات کرد

خبرگزاری فارس: حزب موتلفه اسلامی آذربایجان‌شرقی در آستانه هفتم تیر در بیانیه‌ای اعلام کرد: وقوع این حادثه خونبار در دفتر حزب جمهوری اسلامی علاوه بر نمایش مظلومیت یاران امام(ره) حقانیت آرمان‌های انقلاب اسلامی را نیز ثابت کرد.

واقعه هفتم تیر حقانیت اندیشه انقلاب اسلامی را اثبات کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در این بیانیه که نسخه‌ای از آن به دفتر فارس در تبریز ارسال شده، آمده است: این حادثه که نتیجه کینه‌توزی‌های معاندان نظام اسلامی با اجرای احکام الهی در این کشور بود باعث شد تا دنیا به عداوت و کینه دشمنان اسلام با این نظام برخاسته از متن قرآن و اراده مومنان پی ببرد.

در ادامه بیانیه تصریح شده است: جاری شدن خون شهدای بزرگواری چون شهید بهشتی و 72 تن از یاران باوفای امام راحل(ره) در حادثه انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی موجب شد تا شجره طیبه انقلاب اسلامی بارورتر شده و در مقابل طوفان‌های سهمگین کید و کینه دشمنان و بدخواهان مقاوم‌تر شود.

حزب موتلفه اسلامی استان در بیانیه خود نوشته است: این حادثه هرچند ذخایر علمی و معرفتی بسیاری از نظام نوپای اسلامی در ایران را از مردم مسلمان گرفت اما با ورود نیروهای تازه نفس به میدان، شاهد تحولی عمیق در ساختار نظام اسلامی شدیم به نحوی که اکنون فرزندان بهشتی در خط مقدم میدان سیاست و قضاوت ایستاده و راه آن شهید بزرگوار را ادامه می‌دهند.

در ادامه این بیانیه آمده است: امید می‌رود قوه قضائیه در انجام وظایف محوله بر عهده آن بیش از پیش استوار باشد و در به نتیجه رساندن پرونده‌های بزرگی که هم‌اکنون در دست اقدام دارند نتایجی که مورد رضایت خداوند و خلق خدا باشد را به‌دست آورد و از حقوق ملت در برابر قانون‌شکنان از هر لباس و جناحی با قاطعیت نبوی و علوی حمایت کند.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول