اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کردکوی:

بازاریان سربازان اقتصادی کشورند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان کردکوی با بیان اینکه کسبه کردکوی منصف‎ترین کسبه استان گلستان هستند گفت: بازاریان سربازان عرصه اقتصادی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

بازاریان سربازان اقتصادی کشورند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان رمضانعلی الیاسی صبح امروز در دومین همایش بزرگ اصناف به مناسبت روز اصناف اظهار داشت: حضور گسترده کسبه در مراسمات مذهبی موجب می‎شود شکوه آن مراسم بیشتر به چشم بیاید.

وی تصریح کرد: هیئت‎های عزاداری بازاریان و نصب پرچم‎های سیاه در ایام سوگواری‎ها، جامعه را به سمت عزاداری سوق می‎دهد.

فرماندار شهرستان کردکوی گفت: بیشتر مردم در حوزه‎های اجتماعی، بحث‎های اخلاقی و رعایت فضل و وجوهات شرعی را از بازاریان یاد گرفته‌اند.

الیاسی با اشاره به همراهی بازاریان با روحانیت خصوصا در قیام 15 خرداد خاطر نشان کرد: آنچه که موجب شد امام خمینی به همه خواسته‎های خود در پیروزی انقلاب اسلامی برسد همراهی بازاریان بوده است.

وی ادامه داد: بازاریان با پوشش، حضور و سکوت خود در عرصه‎های اجتماعی و سیاسی نقش خود را در ایران اسلامی به خوبی ایفا کرده‌اند.

فرماندار شهرستان کردکوی افزود: اگر در سطح بازار اتفاقی بیفتد و مسئله سیاسی را زیر سوال ببرند تمام شهر را تحت شعاع خود قرار می‎دهند.

الیاسی یادآور شد: اگر قرار است یک جامعه اخلاق‎مدار و دین‎دار باشد باید بازار اخلاق‎مدار داشته باشیم.

وی اضافه کرد: بازاریان صبح کار خود را با نام خدا شروع کرده و با نظافت اطراف مغازه خود درسی را به جامعه می‎دهند که این کارها با مسائل دینی ما ارتباط دارد.

فرماندار شهرستان کردکوی با بیان اینکه نخستین‎ سازمان‎های مردم‎نهاد از سوی بازاریان شکل گرفته است گفت: اصناف در حل مشکلات محرومان از گذشته بسیار دور پیشگام و نقش‎آفرین بوده‎اند به طوری که نخستین صندوق‎های قرض‎الحسنه از سوی کسبه شکل گرفته است.

الیاسی با بیان اینکه بازاریان سربازان عرصه اقتصادی نظام هستند افزود: هم‌اکنون دشمن برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی از مباحث اقتصادی وارد شده است.

وی خاطر نشان کرد: همراهی بازار کردکوی در مسائل اقتصادی خصوصا اجرایی سیاست‎های اقتصادی دولت بسیار خوب بوده است.

فرماندار شهرستان کردکوی با اشاره به هدفمندی یارانه گفت: هدفمندی یارانه‎ها به عنوان یک جراحی اقتصادی که دولت‎های گذشته آرزو آن را داشتند با مشارکت خوب مردم همراه بود و در این بین حضور بازاریان بسیار چشمگیر بوده است.

الیاسی افزود: اصناف اگر چه دولتی نیستند ولی همراهی آنها با دولت ستودنی است.

وی تصریح کرد: کسبه ما هم‌اکنون با درک درست از شرایط کنونی آن چیزی که به نفع نظام، مردم و کشور باشد را انجام می‎دهند.

وی با بیان اینکه در حوزه شهرستان کردکوی مجمع امور صنفی فعالیت‎های خوبی در عرصه‎های اجتماعی انجام داده است خاطر نشان کرد: امسال انصافا ترکیب جدید مجمع امور صنفی و اتحادیه‎های امور صنفی با قدرت در مراسمات مختلف این شهرستان حضور داشتند.

فرماندار شهرستان کردکوی گفت: حضور فعال بازاریان در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در شهرستان کردکوی امسال بسیار چشمگیر بوده است و مجمع و اتحادیه‎های امور صنفی در بحث پشتیبانی و تدارک این مراسم بسیار فعال ظاهر شده است.

الیاسی افزود: کسبه کردکوی منصف‎ترین کسبه استان گلستان هستند.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول