اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج اصناف شاهرود:

بازاریان شاهرودی آموزش فقه بازار می‏بینند

خبرگزاری فارس: فرمانده حوزه مقاومت بسیج اصناف الهادی شاهرود اعلام کرد: اصناف و بازاریان شاهرودی آموزش فقه بازار می‏بینند تا بهتر امور اسلامی را رعایت کنند.

بازاریان شاهرودی آموزش فقه بازار می‏بینند
به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، سیدمحمود حسینی عصر امروز در سومین دوره آموزشی فقه بازار توسط حوزه بسیج اصناف الهادی سپاه ناحیه شاهرود، هدف از برگزاری این دوره آموزشی را حرکت در جهت ایجاد بازار اسلامی و ترویج فرهنگ اسلامی در بین کسبه و بازاریان عنوان کرد.
وی گفت: توانمندسازی و ارتقای سطح دانش و معلومات کسبه و بازاریان نسبت به احکام و فقه بازار و ارتقای معرفت و بصیرت کسبه و بازاریان از دیگر اهداف برگزاری این دوره آموزشی است.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج اصناف و بازاریان شاهرود افزود: در این دوره، 40 نفر از کسبه و بازاریان بسیجی در قالب 12 جلسه با احکام عمومی و تخصصی اقتصاد و بازار که از کتاب "اقتصاد نوین" حضرت امام خمینی (ره) جلد دوم آن تهیه شده، آشنا می‏شوند و در کنار آن کلاس‏های معرفتی و بصیرتی را نیز فرا می‏گیرند.
حسینی افزود: اساتید این دوره حجت‏الاسلام قرغی مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شاهرود و حجت‏الاسلام اسکندپور مسئول نظام صالحین سپاه شاهرود هستند که در محل پایگاه قائم آل محمد (عج) بازار به آموزش می‏پردازند.
وی با اشاره به آموزش 95 نفر از بازاریان بسیجی و غیربسیجی در دو دوره گذشته گفت: در این دوره فرماندهان و شورای پایگاه‏های مقاومت بسیج اصناف و کسبه و بازاریان عادی و فعال و کسبه موجود در محل برگزاری دوره اعم از بسیجی و غیربسیجی شرکت می‏کنند و در پایان برگزاری دوره و برگزاری آزمون کتبی به قبول‏شدگان گواهی پایان دوره آموزشی فقه بازار از سوی سازمان بسیج اصناف کشور صادر خواهد شد.
لازم به ذکر است؛ این دوره تخصصی برای کسبه و بازاریان در سراسر کشور، در مراکز استان‏ها و شهرهای پرجمعیت برگزار می‏شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول