اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زابل:

بازاریان در برگزاری انتخابات سالم نقش مؤثری دارند

خبرگزاری فارس: فرماندار زابل گفت: اصناف و بازاریان در برگزاری انتخابات سالم نقش بسیار مؤثری دارند.

بازاریان در برگزاری انتخابات سالم نقش مؤثری دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حسین کیخا صبح امروز در جلسه جامعه اصناف و بازاریان و نقش آنها در انتخابات در فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: همکاری، همت و حمایت بازاریان در جریان پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی هشت سال دفاع مقدس و اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: حمایت‌های مادی و معنوی این قشر در زمان جنگ، نقش بارزی از حضور این افراد معتمد و متعهد در کشور است.

فرماندار زابل ادامه داد: نقش کسبه و بازاریان در عرصه اقتصادی بسیار حائز اهمیت است و این قشر نقش مؤثری در پیروزی انقلاب ایفا کردند.

کیخا تصریح کرد: با نگاهی گذرا به مسیر تحولات اساسی کشور،‌ نقش مثبت، ارزنده و مؤثر اصناف و بازاریان را در ابعاد مختلف سیاسی، ‌اجتماعی و اقتصادی آشکار می‌کند.

وی افزود: امروز هم در سال جهاد اقتصادی در مبارزه با تحریم‌ها، بازاریان نقش اساسی را بر عهده دارند.

فرماندار زابل یادآور شد: بخشی از توسعه و پیشرفت شهرستان زابل به دست شما بازاریان محقق می‌شود.

کیخا بیان داشت: حضور اصناف و بازاریان در خنثی سازی فشارها و تحریم‌های اقتصادی بین‌المللی بسیار قابل توجه و با اهمیت است.

وی خاطرنشان کرد: اصناف همواره با منش اسلامی و اخلاق انقلابی خود، چالش‌های پیچیده سال‌های جنگ و تحریم را مدیریت کرده‌اند و از این پس نیز حامی بزرگ انقلاب و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهند بود.

فرماندار زابل گفت: اصناف و بازاریان نقش مهمی در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات 12 اسفندماه دارند.

کیخا اضافه کرد: بازاریان و اصناف با بصیرت و هوشمندی، توطئه‌های دشمنان را در زمینه گرانی کالا و ایجاد ناامیدی در جامعه خنثی کنند.

وی گفت: بازاریان زابل افرادی متین، مؤمن و ولایتمدار هستند و حضور آنان در عرصه‌های مختلف بیانگر دلسوزی و تلاش برای رضایتمندی مردم و حمایت از نظام، ولایت‌فقیه و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

فرماندار زابل عنوان داشت: دشمن در آستانه انتخابات به طور شبانه‌روزی تلاش دارد تا با برنامه‌ریزی انواع دسیسه‌ها و توطئه‌ها در مردم یأس و ناامیدی را ایجاد کند که باید مردم فهیم و بازاریان هوشمند و دلسوز انقلاب این توطئه‌های شوم را خنثی کنند.

کیخا افزود: اصناف عامل مهمی هستند که می‌توانند در برابر توطئه‌های دشمنان با اقتدار بایستند و با ارائه خدمات مناسب به مردم و همراهی با آنان، زمینه حضور حداکثری را در انتخابات فراهم کنند.

وی بیان کرد: با تعامل و همکاری خوب بازاریان و مردم در اسفندماه امسال، انسجام و وحدت همراه با بصیرت ایران اسلامی، مجدداً به دشمنان انقلاب و اسلام اثبات می‌شود.

فرماندار زابل ادامه داد: حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب عزت، اعتبار و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در صحنه‌های بین‌المللی می‌شود.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول