اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت، معدن، تجارت چهارمحال و بختیاری:

بازاریان برای حضور در نمایشگاه‌های نوروزی ثبت‌نام کنند

خبرگزاری فارس: معاون داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: فراخوان تولیدکنندگان و نمایندگان شرکت‌های پخش برای حضور در نمایشگاه عرضه مستقیم کالای نوروزی آغاز شده و بازاریان برای حضور در این نمایشگاه‌ها می‌توانند ثبت‌نام کنند.

بازاریان برای حضور در نمایشگاه‌های نوروزی ثبت‌نام کنند
علیرضا جیلان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: بازاریان، تولیدکنندگان، عمده‌فروشان و نمایندگان شرکت‌های پخش مواد غذایی و پوشاک برای ارائه کالاهای باکیفیت در نمایشگاه‎های عرضه مستقیم کالای نوروزی نام‎نویسی کنند.
وی افزود: علاقه‌مندان به حضور در این نمایشگاه‌ها می‌توانند تا پایان دی‌ماه با مراجعه به مجامع امور صنفی شهرستان‌ها برای اعلام حضور در این نمایشگاه‌های عرضه مستقیم ثبت‌نام کنند.
این مقام مسئول اولویت نخست عرضه کالا در نمایشگاه‌های بهاره را با تولیدکنندگان دانست و افزود: امسال نظارت بیشتری برکیفیت کالای عرضه شده در نمایشگاه‌ها می‌شود.
وی به برگزاری این نمایشگاه‌ها در نقاط مختلف این استان طی اسفندماه اشاره کرد و گفت: کمک به تنظیم بازار استان، عرضه مستقیم کالا توسط تولیدکنندگان در فضاهای رقابتی، افزایش تنوع انتخاب و خرید مردم و ایجاد دسترسی بهتر به کالاهای موردنیاز شهروندان‌ از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه‌ها است.
معاون داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: استقبال بی‌نظیر مردم چهارمحال و بختیاری در سال‌های گذشته از نمایشگاه‌های نوروزی، مسئولیت ما را برای برپایی نمایشگاهی با عرضه کالاهای با کیفیت مطلوب و مورد نیاز مردم این استان سنگین‌تر از گذشته کرده است.
وی بیان داشت: در این نمایشگاه‌ها نظارت ویژه نمایندگان این سازمان و مجمع امور صنفی صورت خواهد گرفت تا علاوه بر رسیدگی به شکایات، ضمن انجام نظرسنجی و ارزیابی، نقاط ضعف و قوت نمایشگاه‌ها نیز شناسایی شود.
جیلان خاطرنشان کرد: تجربه سال‌های پیش نشان می‌دهد مردم بر اساس یک سنت دیرینه و بدون در نظر گرفتن قیمت کالاها به دنبال رفع نیازهای خود هستند که به منظور جلوگیری از هدر رفتن پول مردم به علت گرانی بازار در آن مقطع از سال برپایی نمایشگاه نوروزی بهترین راهکار ممکن است.
معاون داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری هدف از برپایی نمایشگاه نوروزی را حمایت از مصرف‌کننده عنوان کرد و گفت: ارائه کالاهایی با کیفیت بالا و در عین حال با قیمت کمتر از بازار، از مهم‌ترین فواید برپایی نمایشگاه‌های نوروزی در چهارمحال و بختیاری است.
وی همچنین با بیان اینکه 40 مباشر میوه، کار خرید و ذخیره‎سازی سیب و پرتقال موردنیاز مردم این استان در ایام نوروز را بر عهده دارند، افزود: این مباشران یک هزار و 200 تن پرتقال و 800 تن سیب مورد نیاز مردم را از استان‌های اصفهان و زنجان تامین خواهند کرد.
جیلان از ارائه و توزیع میوه باکیفیت در بازارچه‌ها و پایگاه‎های عرضه میوه نوروزی خبر داد و گفت: ‌امسال میوه‌های نوروزی زودتر از هر سال توزیع خواهد شد و با توجه به تفاهمنامه‎های منعقده با تولیدکنندگان‌، سیب و پرتقال با قیمت تعیین شده در بازار توزیع خواهد شد.
انتهای پیام/ح10/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول