اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اشنویه:

بازاریان نقش مهمی در مشارکت حداکثری دارند

خبرگزاری فارس: فرماندار اشنویه گفت: بازاریان و اصناف نقش مهمی در مشارکت حداکثری دارند.

بازاریان نقش مهمی در مشارکت حداکثری دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اشنویه محمدعلی حسین‌زاده شامگاه شنبه در همایش بازاریان و اصناف شهرستان اشنویه اظهار داشت: اصناف و بازاریان نقش مهمی در برگزاری انتخابات سالم و جلب مشارکت مردم در انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی دارند.

وی افزود: مردم با شرکت پرشور در انتخابات 12 اسفند هیبت ایران اسلامی را به رخ دشمنان کشانیده، کشور را در مقابل تعرض دشمنان مصون نگه می‌دارند و امنیت کشور و پیشرفت ایران اسلامی را تضمین می‌کنند.

این مسئول اضافه کرد: همکاری، همت و حمایت بازاریان در پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی هشت سال دفاع مقدس و اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها بر کسی پوشیده نیست.

فرماندار اشنویه تصریح کرد: اصناف عامل مهمی هستند که می‌توانند در برابر این توطئه دشمنان بایستند و با ارائه خدمات مناسب به مردم و همراهی با آنان زمینه حضور حداکثری مردم را در انتخابات فراهم کنند.

امام جمعه اشنویه هم در این همایش گفت: با نگاهی گذرا به مسیر تحولات اساسی کشور،‌ نقش مثبت، ارزنده و مؤثر اصناف و بازاریان را در ابعاد مختلف سیاسی، ‌اجتماعی و اقتصادی آشکار می‌کند.

ملا سید مصطفی خاتمی بر حضور پرشور مردم در انتخابات 12 اسفند ماه تأکید و اظهار داشت: این حضور نشانگر سهیم شدن در آینده کشور، اثبات ولایت‌مداری و دلبستگی به نظام اسلامی است که مردم با شرکت گسترده در راهپیمایی 22 بهمن این توانایی را برای مشارکت در انتخابات 12 اسفند نشان دادند.

وی افزود: تبلیغات شوم دشمنان هیچ تأثیری در بین مردم ندارد و بار دیگر مردم دشمنان را ناکام خواهند کرد.

خاتمی تصریح کرد: نقش کسبه و بازاریان در عرصه اقتصادی بسیار حائز اهمیت است و این قشر نقش مؤثری در پیروزی انقلاب ایفا کردند.

وی افزود: امروز هم در سال جهاد اقتصادی در مبارزه با تحریم‌ها، بازاریان نقش اساسی را بر عهده دارند.

امام جمعه اشنویه خاطرنشان کرد: با تعامل و همکاری مردم اسفند ماه، انسجام و وحدت مردم با بصیرت ایران اسلامی مجدداً به دشمنان اثبات می‌شود.

انتهای پیام/آ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول