اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت و تجارت شاهرود:

بازاریان در فرهنگ‏سازی اسلامی مشارکت کنند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان شاهرود تاکید کرد: در برهه کنونی، لازم است تا بازاریان در فرهنگ‏سازی اسلامی و انقلابی در بین مردم مشارکت کنند.

بازاریان در فرهنگ‏سازی اسلامی مشارکت کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، مسعود تولایی عصر امروز در جلسه شورای فرهنگی بسیج اصناف الهادی سپاه ناحیه شاهرود که با حضور مسئولان در اداره صنعت، معدن و تجارت شاهرود برگزار شد، ضمن تاکید بر فرهنگ‏سازی اسلامی و انقلابی در بین مردم، نقش اصناف و بازاریان را در این زمینه مهم و حساس خواند.
وی افزود: با توجه به ارتباط مستقیم جامعه با اصناف و بازاریان باید بر فرهنگ‏سازی جامعه از طریق این قشر با حضور پرشور بسیج حمایت کرد.
در این جلسه حجت‏الاسلام علیرضا اسکندرپور، مسئول نظام صالحین سپاه شاهرود در سخنانی با اشاره به موضوع فرهنگ و نقش آن در جامعه گفت: باید بحث فرهنگی را در کشور جدی گرفت چرا که دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب و نظام از طریق فرهنگی برنامه‏ریزی کرده‏اند.
وی اضافه کرد: باید اصناف با همکاری بسیج در جهت فرهنگ‏سازی نقش مهم خود را ایفا کنند.
همچنین در این جلسه مقرر شد تا برای ایجاد فضای فرهنگی و تبلیغ معروف در جامعه بنر، پارچه، پوستر و تراکت‏هایی با محوریت احادیث ائمه و بزرگان در خصوص کسب حلال، عفاف و حجاب، امر به معروف و نهی از منکر و تعطیلی به هنگام نماز تهیه و در نقاط مختلف بازار شاهرود توسط بسیج اصناف و بازاریان نصب شود.
در این جلسه، همچنین مصوب شد تا برخی از اعضای بسیج اصناف در 10 باب مغازه در بازار شاهرود به توزیع و عرضه محصولات فرهنگی مذهبی رایگان در بین مردم و کسبه بپردازند.
لازم به ذکر است؛ با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص فرهنگ‏سازی در جامعه این کار مشترک توسط بسیج اصناف و اداره صنعت معدن و تجارت و تربیت و آموزش سپاه ناحیه شاهرود در بازار شاهرود برگزار می‏شود.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول