اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش جیرفت خبر داد

شرکت بیش از 180 ورزشکار جیرفتی در المپیاد کرمانیان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جیرفت گفت: شهرستان جیرفت در بیش از 18 رشته با شرکت بیش از 180 نفر اعلام آمادگی کرده است.

شرکت بیش از 180 ورزشکار جیرفتی در المپیاد کرمانیان

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، مجید محمدرشید بعد از ظهر امروز در شورای ورزش این شهرستان اظهار داشت: ‌سال گذشته به دلیل تغییر و تحولات سازمان تربیت‌بدنی به وزارت ورزش و جوانان، این اداره با عدم اختصاص حتی یک ریال بودجه سال سختی را پشت سر گذاشت.

وی افزود: اما با وجود این مشکلات از طرف فرمانداری، مسئولان سایر دستگاه‌های اجرایی و خیران ورزشی و رؤسای هیئت‌های ورزشی شهرستان جیرفت کمک‌ و حمایت‌های خوبی انجام گرفت.

محمدرشید تصریح کرد: همایش پیاده‌‌روی خانوادگی یکی از افتخارات نه تنها این شهرستان بلکه استان کرمان بوده که از تمام کسانی که برای برگزاری آن تلاش کرده‌اند، جای تقدیر دارد.

وی ابراز داشت: همچنین برای برگزاری تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری این شهرستان به بهترین وجه ممکن این میزبانی را انجام داد تا خاطره خوب و ماندگاری در ذهن قهرمانان ثبت کند.

محمدرشید عنوان کرد: با توجه به این امر پیشنهاد برگزاری این تور در سال جاری نیز به شهرستان جیرفت داده شده است که هنوز پاسخی نداده‌ایم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جیرفت گفت: در زمینه ورزش‌های همگانی فعالیت‌های خوبی انجام داده و تلاش کرده‌ایم به هر نحو ممکن ورزش را در میان مردم توسعه دهیم.

محمدرشید بیان داشت: به مناسبت‌های مختلف برنامه‌های زیادی در این زمینه اجرا شده که پیشرفت‌های خوبی نیز دربرداشته است.

وی با بیان اینکه پس از کرمان، جیرفت دومین شهر از استان کرمان است که ورزش صبحگاهی را نهادینه کرده است، اذعان داشت: این ورزش بیش از یک سال است که هر پنجشنبه برگزار می‌شود.

محمدرشید خاطر نشان کرد: در تلاش هستیم تا این ورزش را به گروه‌های مختلف و روزهای بیشتری گسترش دهیم تا با استفاده از ظرفیت‌ پارک‌های درون شهر نیز ورزش صبحگاهی را توسعه دهیم.

وی با اشاره به ورزش قهرمانی شهرستان جیرفت اظهار داشت: المپیاد ورزش کرمانیان پروسه مهمی است که اکنون در دست اقدام داریم. این المپیاد 26 و 27 تیر ماه در بیش از 18 رشته ورزشی با شرکت دختران و پسران در سنین نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود.شهرستان جیرفت نیز در بیش از 18 رشته با شرکت بیش از 180 نفر اعلام آمادگی کرده است.

محمدرشید عنوان کرد: با توجه به ظرفیت‌های بسیار زیادی که در شهرستان جیرفت وجود دارد در تلاش هستیم تا نهایت استفاده را از المپیاد ورزش کرمانیان ببریم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جیرفت گفت: با توجه به سوابقی که از ورزشکاران جیرفتی در مسابقات مختلف در سال‌های گذشته وجود دارد، امیدواریم که کاروان ورزشکاران جیرفتی در این المپیاد سربلند شود.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول