اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

برخی از طرح‌های عمرانی مازندران به کندی پیش می‌رود

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: برخی ناهماهنگی‌ها موجب شد تا طرح‌های عمرانی و توسعه‌ای استان راکد و یا به کندی پیش روند.

برخی از طرح‌های عمرانی مازندران به کندی پیش می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید عیسی هاشمی‌حیدری ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان با بیان اینکه ایجاد آرمان شهر از برنامه‌های توسعه‌ای استان مازندران است، اظهار داشت: وفاق و همدلی در بین مسئولان موجب توسعه شهری می‌شود.

وی مساله ایجاد کارخانه زباله‌سوز و تولید برق از زباله در شهرهای نوشهر و ساری را از مهم‌ترین مسائل توسعه‌ای استان مازندران دانست و گفت: مشکلات زباله در استان مازندران نباید فدای برخی از حرف و حدیث‌های جابه‌جایی مدیران شود.

این مسئول با تاکید بر اینکه مازندران به دلایل مختلف بیشترین ضربه را خورده است، تصریح کرد: برخی ناهماهنگی‌ها موجب شد تا طرح‌های عمرانی و توسعه‌ای استان راکد و یا به کندی پیش روند.

معاون عمرانی استاندار مازندران در سخنانش توسعه مرکز استان را را در گرو پیشرفت استان دانست و گفت: نماینده‌ها باید به فکر تعالی استان مازندران باشند.

وی ادامه داد: مازندرانی‌ها مردمی با فرهنگ، پیشینه‌دار و سابقه کهنی در سخت‌کوشی هستند. باید با وحدت رویه استانی توسعه یافته در سطح کشور داشته باشیم.

هاشمی‌حیدری با بیان اینکه در فعالیت‌های مدیریتی خود بدهکار کسی نیستم، ابراز داشت: با دعای کسی نیامدم که با نفرین کسی بروم.

این مسئول تفکر کاری خود را کار و تلاش مضاعف دانست و یادآور شد: معیار سنجش من برای افراد کار است که بتوانند در پرچم ولایت خدمات رسانی کنند.

معاون عمرانی استاندار مازندران در رفع معضل زباله در مازندران پیگیری‌های استاندار این استان را جدی دانست و گفت: طاهایی در برخی موارد خارج از وظیفه کاری خود پیگیر رفع زباله مازندران بود.

وی متذکر شد: مسئولیت‌ها در نظام جمهوری اسلامی به خودی خود هیچ مزیتی ندارد مگر آنکه مسئولیت بهانه‌ای برای خدمت توسعه کشور و استان شود.

هاشمی‌حیدری در پایان اذعان داشت: سرپرست همیاری و شهرداری‌های مازندران باید به طور جدی بحث زباله‌سوز نوشهر را پیگیری کند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول