اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ستاد تجلیل از جانبازان:

نتیجه از جان گذشتگی جانبازان را امروز در تمام جهان مشاهده می‌کنیم

خبرگزاری فارس: نماینده ستاد تجلیل از جانبازان با اشاره به ویژگی‌های این قشر گفت: نتیجه از جان گذشتگی جانبازان را امروز در تمام جهان مشاهده می‌کنیم.

نتیجه از جان گذشتگی جانبازان را امروز در تمام جهان مشاهده می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، داوود عمو حیدری در همایش سروقامتان هشت سال دفاع مقدس در فرهنگسرای ولاء شهرری گفت: جانبازان هر آنچه داشتند در طبق اخلاص گذاشته و ما نتیجه از این از جان گذشتگی را امروز نه تنها در نظام جمهوری اسلامی بلکه در تمام جهان شاهد هستیم.

نماینده ستاد تجلیل از جانبازان و مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرری اظهار داشت: باید توجه داشته باشیم که مبادا مشکلات زندگی باعث شود خدماتی را که شهدا و جانبازان ارائه دادند از یاد ببریم.

وی تصریح کرد: اگر در جایگاهی هستیم و به عنوان خادمان دستگاه‌های دولتی خدمت می‌کنیم همه به یمن از جان گذشتگی شهدا و جانبازان است.

عمو حیدری بیان داشت: جانبازان ما از حضرت عباس (ع) پیروی کرده‌اند و امروز جانبازان سرمایه‌های معنوی کشور محسوب می‌شوند و فرهنگ ایثار و شهادت سرمایه عظیمی برای جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود.

نماینده ستاد تجلیل از جانبازان در پایان جانبازان را اسطوره‌های مقاومت و ایثار نامید و حضور این عزیزان را در جامعه مایه خرسندی و سربلندی نظام دانست.

در این مراسم از جانبازان سرافراز آموزش و پرورش ری 1و 2، شهرداری منطقه 20 و بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری تجلیل شد.

انتهای پیام/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول