اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبادان خبر داد

احداث 800 المان در محل شهادت شهدای آبادان

خبرگزاری فارس: شهردار آبادان از احداث 800 المان و تابلوی معرفی شهیدان در محل شهادت شهدای گلگون‌کفن در سطح این شهرستان خبر داد.

احداث 800 المان در محل شهادت شهدای آبادان

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، محمودرضا شیرازی ظهر امروز در دیدار با تعدادی از خانواده معزز شهدا و ایثارگران این شهر با اعلام این خبر اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین وظیفه ما مسئولان خدمت بی منت به خانواده معزز شهدا و ایثارگران و در این زمینه تلاش خواهیم کرد از هیچ کمکی برای اعتلای زندگی این قشر ارزشمند دریغ نکنیم.

وی با اشاره به ابراز رضایت خانواده معزز شهدا از اقدامات صورت گرفته توسط شهرداری در سطح شهر آبادان گفت: ابراز رضایت خانواده معزز شهدا و ایثارگران بهترین چراغ راه برای ادامه خدمت به مردم است و ابراز لطف این قشر انگیزه همه مدیران در شهرداری آبادان را در خدمت رسانی دوچندان می‌کند.

شهردار آبادان در ادامه با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین مشکلات این مدیریت بحث تأمین هزینه حقوق پرسنل است خاطرنشان کرد: متأسفانه شهرداری آبادان با مشکل حجم بالای نیروی انسانی مواجه است که عموماً در زمان بازسازی و یا در سال‌های گذشته بی رویه به این شهرداری تزریق شده‌اند که حجم سنگینی از اعتبارات شهرداری را به پرداخت حقوق این عده سوق داده است.

وی با اشاره به فعالیت‌های گسترده شهرداری آبادان برای تغییر چهره این شهر و افزایش امکانات تفریحی و فرهنگی در سطح شهر گفت: شهرداری آبادان تا یک‌سال آینده سعی خواهد کرد از چهره جدید شهر رونمایی کند.

شیرازی احداث پل‌های روگذر، زیر گذر، افزایش المان‌ها و تندیس‌ها، ایجاد پارک‌های مختلف، امکانات تفریحی و ورزشی عمومی بهسازی معابر و بازارها را از جمله برنامه‌های این شهرداری در سال جاری عنوان کرد و افزود: پل روگذر امام رضا(ع) تا آذرماه سال‌جاری به طور کامل آماده و به بهره‌برداری خواهد رسید و پل زیر گذر و روگذر میدان انقلاب این شهر نیز مرحله مناقصه آن پایان یافت و کارگاه این پروژه عظیم نیز در چند روز آینده تجهیز و مقدمات شروع آن نیز فراهم خواهد شد.

شهردار آبادان در ادامه از برنامه جدی شهرداری آبادان برای بهینه سازی گلزار شهدا خبر داد و اظهار کرد: شهرداری آبادان هم‌اکنون در حال احداث پارکینگ و آبسردکن در این محل است .

وی ادامه داد: طرح جامع گلزار شهدا در شهرداری آبادان تهیه شده و پیمانکار مربوطه نیز انتخاب و این پروژه در مرحله تجهیز کارگاه قرار دارد.

شهردار آبادان با اشاره به شناسایی 800 نقطه شهدات شهدای گلگون‌کفن آبادان در روزهای ابتدای جنگ تحمیلی اظهار کرد: 800 المان و تابلوی معرفی شهیدان در محل شهادت شهدای گلگون‌کفن در سطح این شهرستان احداث خواهند شد تا مردم و به ویژه جوانان از ابقارگری‌ها و جان‌فشانی‌های آنان درس زندگی بیاموزند.

وی گفت: ما برای خدمت به خانواده معزز شهید و ایثارگران هیچ محدودیتی قائل نیستیم گفت: در اتاق شهردار و همه مدیران شهرداری برای خانواده معزز شهدا باز است و این عده بدون وقت قبلی اجازه ورود و طرح مشکلات و پیشنهادات خود هستند.

وی همچنین از برگزاری نخستین یادواره شهدای شهرداری آبادان خبر داد و افزود: شهرداری آبادان با تقدیم 35 شهید بیشترین تعداد شهدای شهرداری را در سطح کشور داراست که برگزاری یادواره نکوداشت یاد و خاطره این عزیزان ضروری به نظر می‌رسید.

وی افزود: شهرداری آبادان افتخار دارد اولین شهردار شهید کشور را نیز تقدیم انقلاب کرده است.

شیرازی در پایان ابراز امیدواری کرد همچنان شاهد حمایت خانواده‌های معزز شهید و ایثارگران باشیم.

انتهای پیام/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول