اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار فیروزکوه:

پیگیری دغدغه‏های فرهنگی نیازمند اهتمام بیشتری است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: تاکنون دغدغه‏های فرهنگی شهرستان فیروزکوه پیگیری شده است اما کافی نبوده و نیاز به اهتمام بیشتری دارد.

پیگیری دغدغه‏های فرهنگی نیازمند اهتمام بیشتری است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی درویش‏خضری پیش از ظهر امروز در آیین معارفه سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: جابه‏جایی یک مدیر دستگاه فرهنگی برای شهرستان بسیار حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: شهرستان فیروزکوه با حفظ بافت سنتی خود و به خاطر بالا بودن ضریب امنیت و به دلیل سلامت غذایی به عنوان شهر نمونه غذا و دارو معرفی شده است.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: معرفی شهرستان فیروزکوه نیز به عنوان شهر نمونه فرهنگی مایه افتخار و مباهات برای همه شهروندان است.

درویش‏‏خضری با اشاره به نقش حیاتی فرهنگ در زندگی اجتماعی افراد جامعه گفت: تاکنون دغدغه‏های فرهنگی شهرستان فیروزکوه پیگیری شده است اما کافی نبوده و نیاز به اهتمام بیشتری دارد.

وی با توجه به تزریق فرهنگ‏های نو به واسطه فعالیت ایادی داخلی و خارجی از طریق رسانه‏های بیگانه اظهار کرد: امروزه جنگ نرم به عنوان تهدیدی بزرگ برای جوانان به شمار می‏آید.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان فیروزکوه ادامه داد: برای مصون ماندن جوانان از تهدیدهای فرهنگی دشمنان، تقویت فرهنگ اصیل اسلامی امری ضروری است.

درویش‏خضری گفت: با متمرکز شدن به بحث فرهنگ و احیای ظرفیت‏های فرهنگی در شهرستان فیروزکوه می‏توان گام‏های موثرتری را در این حوزه برداشت. 

وی تاکید کرد: فعال شدن انجمن‏های فرهنگی شهرستان فیروزکوه با حضور نوجوانان و جوانان، حرکتی مطلوب و موثر برای استفاده از ظرفیت‏های فرهنگی موجود است.  

معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: فعال شدن انجمن‏های فرهنگی در این شهرستان کمک موثری در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و غنی‏سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان محسوب می‏شود.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول