اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سرپل‌ذهاب:

شیوع موادمخدر در جامعه جنبه سیاسی دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: ریشه ورود و توزیع موادمخدر در خارج از کشور است دشمنان نظام برای از بین بردن نیروی جوان و فعال کشور برنامه‌ریزی‌هایی می‌کنند.

شیوع موادمخدر در جامعه جنبه سیاسی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه میرزا‌مراد پیرو امروز در حاشیه نمایشگاه کتاب و عکس آشنایی با اثرات مخرب اعتیاد که در جوار حرم احمد‌ابن‌اسحاق(ره) شهرستان سرپل‌ذهاب گشایش یافت اظهار کرد: اقتصاد و تولید ملی در کنار مباحث اجتماعی از مهمترین نقاط کشور است که به‌دلیل اعتیاد افراد آسیب می‌بیند.

پیرو با اشاره به قوانین کشور برای مقابله با معضل موادمخدر، اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد تحول قوانین در این مورد بودیم و هر چقدر گرایش و نوع مصرف موادمخدر متحول شد قوانین نیز به تکامل رسید.

وی خاطرنشان کرد: بحث موادمخدر جنبه سیاسی دارد و دشمنان نظام برای از بین بردن نیروی جوان و فعال کشور برنامه‌ریزی‌هایی می‌کنند.

*علل اصلی اعتیاد بحث روحی و روانی است

پیرو  با تاکید بر تقویت باور ایمانی افراد برای کاهش گرایش به مصرف موادمخدر، افزود: مباحث روحی و روانی افراد از علل اصلی گرایش به مصرف موادمخدر شناسایی شده است.

وی با اشاره به قاطعیت قوه‌ قضائیه در برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، اظهار داشت: ریشه ورود و توزیع موادمخدر در خارج از کشور است.

فرماندار سرپل‌ذهاب بر ریشه‌یابی و دستگیری نفرات و اعضای اصلی باندهای توزیع موادمخدر در کشور، گفت: تا افراد اصلی این باندهای شناسایی و دستگیر نشوند همچنان کشور درگیر این مساله خواهد بود.

وی بر برنامه‌ریزی در زمینه پیشگیری تاکید و تصریح کرد: در کنار پیشگیری است که مجازات و اعمال قانون‌های قاطعانه پاسخگو و کارساز است.

پیرو با اشاره به قوانین کشور برای مقابله با معضل موادمخدر، اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد تحول قوانین در این مورد بودیم و هر چقدر گرایش و نوع مصرف موادمخدر متحول شد، قوانین نیز به تکامل رسید.

گفتنی است، در این نمایشگاه بیش از 500 جلد کتاب و بیش از 100 قطعه عکس با موضوع اعتیاد در معرض دید مردم قرار گرفته و به مدت پنچ روز برای بازدید عموم دایر است.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول