اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته مواد مخدر

نمایشگاه پیشگیری از مواد مخدر در شیراز برپا شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته پیشگیری از مواد مخدر نمایشگاهی با همین عنوان در شیراز برپا شد.

نمایشگاه پیشگیری از مواد مخدر در شیراز برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مسئول واحد بهداشت روان معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار داشت: 26 ژوئن روز جهانی مبارزه با مواد مخدر نامگذاری شده و به همین مناسبت سوم تا نهم تیر‌ماه جاری به عنوان هفته‌ مبارزه با مواد مخدر مشخص شده است.

سیدمجتبی نقشواریان افزود: شعار «نسل جوان ایمن در برابر اعتیاد سرمایه ملی است پس به سلامت فکر کنیم نه به مواد»، به عنوان شعار هفته مبارزه با مواد مخدر سال جاری تعیین شده است.

وی ادامه داد: به منظور پیشگیری، درمان و کاهش آسیب سوء مصرف مواد و همچنین اطلاع‌رسانی به عامه مردم، نمایشگاهی در یکی از محله‌های پرخطر شهر شیراز (فرهنگسرای شاه‌چراغ) با هدف اطلاع‌رسانی، آموزش و ارائه مشاوره به مردم و با همکاری واحد بهداشت روان معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برپا شده است.

نقشواریان در زمینه نامگذاری روزهای هفته مبارزه با مواد مخدر ادامه داد: برای روزهای هفته مبارزه با مواد مخدر عناوینی در نظر گرفته شده است که این عناوین شامل شنبه شهدا، ایثارگران و تلاشگران عرصه پیشگیری از اعتیاد، یکشنبه جوانان و پیشگیری از اعتیاد، دوشنبه باورهای دینی، فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد، سه‌شنبه، عزم ملی رمز پیشگیری از اعتیاد، چهارشنبه قوه قضائیه و پیشگیری از اعتیاد، پنجشنبه مشارکت‌های مردمی و پیشگیری از اعتیاد و جمعه خانواده و پیشگیری از اعتیاد است.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول