اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

20 خرداد ماه جاری

انتخابات مجمع عمومی خانه مطبوعات جنوب کرمان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: انتخابات مجمع عمومی خانه مطبوعات جنوب کرمان برای نخستین‌ بار در 20 خرداد ماه جاری برگزار می‌شود.

انتخابات مجمع عمومی خانه مطبوعات جنوب کرمان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، حجت‌الاسلام سید احمد حسینی عصر امروز در حاشیه برپایی نشست دوره‌ای مطبوعات جنوب استان که با حضور 12 رسانه فعال جنوب استان کرمان برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برپایی نخستین دوره انتخابات مجمع عمومی خانه مطبوعات جنوب کرمان به منظور فراهم کردن فضای اتحاد و همدلی بیشتر و حل مشکلات فراروی رسانه‌های جنوب استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در عصر ارتباطات نقش ممتاز رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی بر کسی پوشیده نیست، افزود: یکی از وظایف متولیان کار فرهنگی در جنوب استان راه‌اندازی خانه مطبوعات جنوب کرمان، ساماندهی وضعیت مطبوعات و فراهم کردن زمینه فعالیت هرچه بهتر رسانه‌هاست.

حسینی تصریح کرد: در دوران نظام سلطه جهانی  که بنگاه‌های دروغ‌پراکنی به دنبال آن هستند تا ملت‌ها را از هویت خود دور سازند بر ما واجب است تا با چشمان باز و بیدار زمینه‌های رشد کمی و کیفی رسانه‌ها را فراهم کنیم که در همین راستا راه‌اندازی خانه مطبوعات جنوب استان در دستور کار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان قرار گرفت.

وی ضمن دعوت از تمامی رسانه‌های فعال جنوب کرمان برای حضور در این انتخابات اذعان کرد: نخستین دوره انتخابات مجمع عمومی خانه مطبوعات جنوب کرمان با حضور نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: تاکنون نشست‌های متعددی به منظور تدوین و تصویب اساسنامه خانه مطبوعات با حضور مدیران مسئول و سردبیران مطبوعات جنوب استان برگزار شده که نتیجه نهایی آن تصویب اساسنامه خانه مطبوعات جنوب استان است.

به گزارش فارس در این نشست که به میزبانی نشریه آوای هلیل برگزار شد، مشکلات مطبوعات جنوب استان کرمان بررسی و گروهی برای پیگیری این مشکلات تعیین شد.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول