اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بازرسی گلستان:

پارتی‎بازی موجب سلب اعتماد مردم می‎شود / با سوء جریانات برخورد می‎کنیم

خبرگزاری فارس: مدیرکل بازرسی استان گلستان گفت: پدیده پارتی‌بازی در دستگاه‎های اجرایی یک معضل عمده است که موجب سلب اعتماد مردم شده و با مشاهده چنین سوء جریاناتی به شدت برخورد می‎کنیم.

پارتی‎بازی موجب سلب اعتماد مردم می‎شود / با سوء جریانات برخورد می‎کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان محمدتقی مشهدی عصر امروز در جمع مدیران دادگستری استان گلستان اظهار داشت: با توجه به شرایط و امکاناتی که در اختیار داریم نسبت به پیشگیری این پدیده نامیمون اقدام خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در برخی موارد، اطلاعات و شنیده‎های ما در زمینه پارتی‎بازی محدود است اذعان کرد: وجود این معضل یک ضعف به حساب می‎آید که همواره سعی کردیم هر جا از این آسیب مطلع شدیم سریعا اقدام کنیم.

مدیرکل بازرسی گلستان یکی از اهداف سازمان بازرسی را نظارت همگانی برشمرد و اذعان کرد: نظارت بر تمام امور ساماندهی می‎شود که در این عرصه مردم باید پیشگام باشند.

مشهدی از اجرای طرح نظارت همگانی که یک طرح ملی است خبر داد و یادآور شد: مسئولی برای اجرای این طرح در استان در نظر گرفته شده که به صددرصد ارباب رسانه‎ها مراجعه خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه مقدمات طرح آغاز شده و درصدد شناسایی آن هستیم اضافه کرد: از حوزه‎های مختلف، سازمان‎های مردم‌نهاد و روحانیون نیز کمک گرفته می‎شود اما ارباب رسانه در اولویت طرح قرار دارند.

مدیرکل بازرسی گلستان متذکر شد: مطالبات مردم در بخش‎های مختلف زیاد است که حتی اگر به پنج برابر ظرفیت فعلی نیز مجهز شویم باز هم نمی‎توانیم به وظایف خود آنگونه که باید و شاید عمل کنیم.

مشهدی با بیان اینکه بیشترین شکایات مربوط به بانک‎ها و شهرداری‎هاست خاطر نشان کرد: حدود 600 تا 700 وظیفه برای شهرداری‎ها تعریف شده و به دلیل اینکه مراجعات مردم با این حوزه‎ها بیشتر است یقینا ضریب خطا نیز افزایش خواهد یافت اما این موارد سبب نمی‎شود دستگاه‎ها به وظایف خود به درستی عمل نکنند.

وی در خصوص اختلاس شهرداران گرگان گفت: دستگاه‎های نظارتی در این زمینه هماهنگ عمل کردند که البته بخشی از آن بر عهده اداره کل بازرسی بود و با توجه به اینکه فرآیند تحقیقاتی توسط مراجع قضایی منجر به تصمیم ابتدایی آن شده است برای تصمیم قطعی آن نیز باید کمی تأمل کنیم.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول