اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

علیزاده‌پورنیا:

پاسخ اعتماد مربیان تیم ملی را در اوکراین می‌دهم

خبرگزاری فارس: قهرمان آسیا و جام جهانی کشتی فرنگی در سال 2012 از آمادگی کامل خود برای موفقیت در رقابت‌های بین‌المللی جام آزوماش اوکراین خبر داد.

پاسخ اعتماد مربیان تیم ملی را در اوکراین می‌دهم

هادی علیزاده‌پورنیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با بیان اینکه تمرینات کشتی‌گیران ملی‌پوش در راه اعزام به جام بین‌المللی آزوماش اوکراین با جدیت در حال برگزاری است تصریح کرد: شرایط بسیار خوبی دارم و وضعیت مطلوبی نیز بر اردوی تیم ملی حاکم است تا ان‌شاءالله در جام بین‌المللی آزوماش ترکیه افتخاری دیگر برای کشتی فرنگی کشورمان کسب کنیم.

وی یادآور شد: در حال حاضر تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی بزرگسالان کشورمان در فاصله کمتر از چهار هفته تا آغاز جام بین‌المللی آزوماش اوکراین در خانه کشتی تهران در حال برگزاری است.

قهرمان کشتی فرنگی استان قم ادامه داد: با برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی، در کنار سایر فرنگی‌کاران کشورمان با اضافه شدن نفرات اعزامی به رقابت‌های جام جهانی روسیه این روزها تمرینات جدی و فشرده‌ای را زیر نظر محمد بنا و سایر مربیان پرتلاش تیم ملی کشتی فرنگی برگزار می‌کنیم.

وی خاطر نشان کرد: آخرین تمرین ما در روز یکشنبه زیر نظر کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی بیش از 75 دقیقه به طول انجامید و فرنگی‌کاران اردونشین پس از دویدن و نرمش، تمرین با برنامه‌ای را به صورت دو به دو انجام دادند.

علیزاده‌پورنیا ابراز داشت: با برنامه‌ریزی محمد بنا امروز دوشنبه در نوبت صبح تمرین صبحگاهی، در نوبت ظهر مرور فن و در نوبت عصر تمرین وزنه را در برنامه داریم در حالی که تیم منتخب کشتی فرنگی کشورمان در پایان این مرحله از تمرینات در رقابت‌های بین‌المللی جام آزوماش اوکراین شرکت می‌کند.

کشتی‌گیر قمی بعد از درخشش در جام جهانی کشتی فرنگی و قهرمانی با تیم ملی کشورمان در این رقابت‌ها که در شهر سارانسک روسیه برگزار شد، این روزها در تمرینات تیم ملی سخت به دنبال کسب آمادگی برای حضور در جام بین‌المللی آزوماش اوکراین است.

هادی علیزاده‌پورنیا فرنگی‌کار قمی اسفند ماه سال گذشته در وزن 74 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی بزرگسالان کشورمان به پیکارهای سال 2012 کشتی فرنگی قهرمانی آسیا اعزام شد و در این رقابت‌ها با عبور از سد تمام حریفان در جایگاه نخست ایستاد و قهرمان آسیا شد.

این کشتی‌گیر ارزنده بعد از موفقیت در پیکارهای قهرمانی آسیا، به انتخابی المپیک لندن نیز اعزام شد اما در آن رقابت‌ها موفق نبود تا اینکه هفته گذشته در مسابقات جام جهانی 2012 در کشور روسیه نیز با تیم ملی قهرمان جهان شد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول