اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اردبیل:

ائمه جمعه بزرگ‌ترین پایگاه اعتماد مردم هستند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: ائمه جمعه بهترین و مستحکم‌ترین پایگاه برای حضور مردم و اعتماد آنها به نظام هستند.

ائمه جمعه بزرگ‌ترین پایگاه اعتماد مردم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام سید حسن عاملی عصر امروز در گردهمایی ائمه جمعه که در منطقه فندقلوی نمین برگزار شد، اظهار داشت: نقشی که ائمه جمعه در تعامل و ارتباط با مردم و پیگیری مطالبات آنها ایفا می‌کنند یک نقش بی‌بدیل است و باید این ارتباط و تعامل دوسویه بهتر و بیشتر تقویت شود.

وی از ائمه جمعه به عنوان چشمان بصیر مردم در رصد اوضاع اجتماعی یاد کرد و افزود: ائمه جمعه شهرهای مختلف استان در جلوگیری از ضایع شدن حق و حقوق مردم، احقاق مطالبات، پیگیری خواسته آنها و جلوگیری از ایجاد فاصله و رخنه بین جامعه و اهداف انقلاب اسلامی نقش مهم و بی‌بدیل دارند.

عاملی به پایگاه مردمی نماز جمعه و اعتماد حقیقی مردم و ائمه جمعه و چنین مجموعه‌ها را خاطرنشان کرد و ادامه داد: این وثوق و اعتماد بزرگ‌ترین سرمایه‌ای است که باید آن را قدر دانست و در مسیر متعالی به کار گرفت.

این مسئول اهمیت ورود ائمه جمعه به مسایل مختلف به ویژه حل بسیاری از معضلات فرهنگی، سیاسی و اقتصادی را با تدبیر و پیگیری دقیق ضروری خواند و تصریح کرد: ائمه جمعه در انتخابات کارنامه درخشانی را ارائه دادند به طوریکه مردم را نسبت به سلامت انتخابات و انتخاب انسان‌های شایسته آگاه کرده و ویژگی یک انتخاب صحیح و درست را در تریبون‌ها مطرح کردند تا مبادا صدمه و لطمه‌ای به جریان انتخاب مردم و باور آنها وارد شود.

وی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: حساسیتی که ائمه جمعه نسبت به مسایل مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی دارند همه از سر دلسوزی و خیرخواهی است تا جامعه در آرمانی‌ترین شرایط مدیریت شده و در تمام عرصه‌های تأثیرگذار انسان‌های صالح و شایسته روی کار بیایند.

به گزارش فارس، امام جمعه اردبیل در ادامه سخنان خود بزرگ‌ترین مطالبه مردم را مطالبه دینی، ارزشی و رفع بسیاری از موانع و مشکلات اقتصادی برشمرد و اضافه کرد: افراد جامعه ما درد دین و دینداری را به اشکال مختلف مطرح می‌کنند و باید برای رفع آن همه وارد میدان شده و چاره‌سازی کنیم.

عاملی اقتدار نظام اسلامی را یک نعمت بی‌پایان توصیف کرد و بیان داشت: اگر در جامعه مشکلات و برخی تنگناها و اختلاف نظرها وجود دارد همه مشکلات درون خانوادگی است که با سعه ‌صدر همه آنها قابل برطرف شدن است و شایسته است در این زمینه بهانه‌ای به دست دشمن داده نشود چرا که استکبار خونخوار درصدد کوچک‌ترین لغزش و خطای ماست.

در این نشست جمعی از ائمه جمعه استان به بیان دیدگاه‌ها و نظارت کارشناسی خود در زمینه‌های مختلف اجتماعی پرداخته و خواستار پیگیری بسیاری از مطالبات و امور مطلوب مردم در حوزه برطرف شدن مشکلات و معایب اقتصادی شدند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول