اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با مساعدت شورای شهر

آنتن دیجیتال در محلات نصب می‌شود

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر محلات از نصب آنتن دیجیتال در آینده‌ای نزدیک در این شهرستان خبر داد.

آنتن دیجیتال در محلات نصب می‌شود

قاسم رئیس‌اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: با مصوبه شورای اسلامی شهر محلات نصب آنتن دیجیتال به منظور فرهنگ‌سازی برای کاهش استفاده از ماهواره در دستور کار قرار گرفت که اقدامات لازم برای این مهم صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: در آبان ‌ماه سال گذشته و با قول مساعد فرماندار قرار بر این شد این آنتن تا دهه فجر نصب شود تا شهروندان بتوانند از برنامه‌های شبکه‌ استان‌های مختلف کشور و شبکه فیلم استفاده کنند، اما متاسفانه به دلیل مشکلات مالی این اقدام صورت نگرفت.

عضو شورای اسلامی شهر محلات افزود: طی نشستی که اخیرا با فرماندار شهرستان برگزار شد، مقرر شد از 420 میلیون تومان اعتبار مورد نیاز این پروژه 50 درصد از طریق صدا و سیما و 100 میلیون تومان از محل اعتبارات شهرداری و مابقی از محل اعتبارات شهرستان تامین شود که با این مصوبه به زودی شاهد نصب این آنتن در محلات خواهیم بود.

رئیس‌اکبری در بخش دیگری از سخنان خود از طرح جدید شهرداری مبنی بر زیباسازی زمین‌های خالی خبر داد و گفت: بر اساس مصوبه شورای شهر، شهرداری محلات موظف شد با شناسایی زمین‌های خالی ورثه‌ای که اغلب تبدیل به محل تجمع زباله می‌شوند، اطراف این زمین‌ها را دیوارکشی کرده و نسبت به رنگ‌آمیزی و نقاشی این دیوار‌ها اقدام کنند که خوشبختانه این طرح با استقبال شهروندان روبه‌رو شده و رضایت آنها را در پی داشته است.

وی همچنین از آغاز واگذاری پنج هکتار زمین به متقاضیان مشاغل مزاحم در ورودی شهر خبر داد.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول