اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تامین اعتبارات لازم در سال 91 صورت می‌گیرد

راه‌اندازی پخش دیجیتال شبکه‌های تلویزیونی در مانه و سملقان

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای خراسان شمالی گفت: با تامین اعتبارات لازم در سال آینده پخش دیجیتال شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی در شهرستان مانه و سملقان راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی پخش دیجیتال شبکه‌های تلویزیونی در مانه و سملقان
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای خراسان شمالی، احمد مهدوی در نشست شورای اداری شهرستان مانه و سملقان اظهار داشت: توسعه رسانه و رسانه اثرگذار، توسعه و تعالی استان در تمام بخش‌ها را در پی خواهد داشت.
وی افزود: در صورت تأمین اعتبارات لازم با همکاری فرمانداری پخش دیجیتال در شهرستان مانه و سملقان در سال 91 ایجاد خواهد شد.
مهدوی تصریح کرد: تقویت تفاهم اجتماعی، وحدت و همدلی، روشنگری افکار عمومی و بصیرت افزایی، ایجاد نشاط اجتماعی با نقد کارشناسانه و گسترش معنویت و اخلاق اسلامی از رویکردهای صدا و سیمای استان در پرداختن به شهرستان‌هاست.
وی اظهار داشت: در حال حاضر 19 ایستگاه ماهواره‌ای فعال با تعداد 73 فرستنده تلویزیونی و 18 فرستنده رادیویی سیگنال شبکه‌های سراسری و استانی را در شهرستان به صورت آنالوگ انجام می‌دهند.
مدیرکل صدا و سیمای خراسان شمالی با اشاره به دریافت هشت شبکه تلویزیونی در شهرستان مانه و سملقان گفت: در حال حاضر شبکه‌های سراسری یک، دو و سه با بیش از 93 درصد و شبکه استانی با 91 درصد در این شهرستان پوشش دارد.
فرماندار مانه و سملقان نیز در این نشست با تقدیر از صدا وسیمای استان اظهار داشت: بستر اقتدار و عزت نظام ولایت فقیه و حضور حداکثری مردمی در همه صحنه‌هاست که رسانه در این راستا نقش مهمی دارد.
محمدرضا هاشمی معرفی عملکرد و دستاورد نظام را به مردم از اولویت‌های فعالیت مسئولان شهرستان عنوان کرد و گفت: در این راستا باید از ظرفیت رسانه‌های استان به ویژه صدا و سیما حداکثر استفاده را کرد.
انتهای پیام/و30/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول