اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان قزوین:

زمینه تحول علمی در نیروی انتظامی مهیا شده است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: زمینه برای یک تحول علمی عظیم در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مهیا شده است.

زمینه تحول علمی در نیروی انتظامی مهیا شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، پیش از ظهر امروز نخستین همایش بهره‌وری با حضور سردار مسعود جعفری‌نسب فرمانده نیروی انتظامی در سالن شهید حق‌شناس مجموعه انتظامی شهید آقایی شهر قزوین برگزار شد.

سردار مسعود جعفری‌نسب در این مراسم اظهار کرد: نیروی انتظامی بعد از انقلاب اسلامی به ویژه در سال‌های اخیر گام‌های مؤثری در خصوص علم و دانش‌پژوهی برداشته و زمینه برای یک تحول علمی عظیم در ناجا مهیا شده است.  

وی ادامه داد: خوشبختانه پلیس جمهوری اسلامی امروز به جایگاه ویژه‌ای در میان کشورهای دنیا دست یافته و با ارائه الگویی نوین، نوید‌بخش پلیس مقتدر و حافظ کرامت، حقوق و ارزش‌های انسانی در دنیا است.

فرمانده انتظامی استان قزوین با تبیین اهمیت بهره‌وری در کارکرد سازمان‌ها و مؤسسات و اماکن عمومی و خصوصی افزود: دوری از دانش‌ بهره‌وری زمینه‌ساز آسیب جدی در جامعه است و لازم است با ارائه آموزش‌های صحیح از نیروی انسانی و منابع خود به بهترین وجه استفاده کنیم.

جعفری‌نسب یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های بهره‌وری را منابع انسانی دانست و خاطرنشان کرد: خلاقیت، نوآوری و استفاده از امکانات، زاییده نیروی انسانی توانمند و متخصص بوده و برنامه‌ریزی‌ مناسب در این خصوص زیر‌بنای هر اقدام مؤثر دیگری است.

انتهای پیام/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول