اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز

عملیات حجمی نیروی انتظامی در ملایر انجام شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی ملایر از برگزاری عملیات بزرگ حجمی نیروی انتظامی در ملایر خبر داد.

عملیات حجمی نیروی انتظامی در ملایر انجام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، ابراهیم سعیدی بعد از ظهر امروز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران در ملایر اظهار کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و اجرای وظیفه نیروی انتظامی به عنوان حافظ امنیت جامعه و مردم، امسال برنامه‌های نیروی انتظامی در 14 محور مهم برنامه‌ریزی و تدوین شده است.

وی مهم‌ترین اولویت‌های این برنامه‌ها را دین‌باوری و ولایت‌مداری، برخورد با جرائم اقتصادی، برخورد با مواد مخدر و آسیب‌های اجتماعی، کنترل کاهش سرقت‌ها و افزایش قدرت و سرعت در کشفیات و ... برشمرد و عنوان کرد: نیروهای ما با تمام توان و در راستای رسیدن به امنیت و آسایش مردم حرکت کرده و در این زمینه مردم نیز باید نیروی انتظامی را یاری کنند.

فرمانده انتظامی ملایر به برگزاری رزمایش و عملیات بزرگ و حجمی نیروی انتظامی در ملایر اشاره کرد و گفت: این عملیات به منزله مطالبه مردم و درخواست شهروندان و با هدف ارتقای امنیت در دو محور آزمایش و سنجش و آمادگی نیروهای خودی در ملایر اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه این عملیات طی مدت یک هفته برنامه‌ریزی شده است، تصریح کرد: این عملیات امروز با حضور نیروی انتظامی شهرستان و نیروهای کمکی از استان در قالب 30 تیم عملیاتی، 9 تیم پشتیبانی و 9 تیم انتظامی به صورت مانور در ملایر اجرایی شد.

سعیدی بیان کرد: در این راستا نیروهای ما توانستند در یک عملیات گسترده و ضربتی با شناسایی که در مناطق مختلف شهر از قبل انجام شده بود مقدار 300 گرم انواع مواد مخدر را کشف و در این زمینه 39 توزیع‌کننده و مصرف‌کننده مواد را دستگیر و تعداد زیادی تجهیزات و ماهواره را از سطح شهرستان جمع‌آوری کنند.

وی همچنین از کشف چندین قبضه سلاح سرد و گرم شامل یک قبضه سلاح کمری قلابی که فرد برای تهدید از آن استفاده می‌کرد و دو قبضه سلاح شکاری غیر مجاز، یک شمشیر، دو تیغه قمه، دو عدد فشنگ جنگی و یک ماسک گازی خبر داد و گفت: در این زمینه چهار نفر نیز دستگیر شدند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملایر در ادامه اظهار داشت: همچنین در عملیات گسترده امروز 298 دستگاه موتورسیکلت مزاحم و 79 دستگاه خودرو مزاحم در ملایر توقیف شد.

وی از دستگیری سه نفر از اتباع بیگانه فاقد مجوز، پنج نفر مرتبط با احکام جلب قضایی، 10 نفر سارق و یک نفر زندانی و پنج سرباز فراری در این عملیات خبر داد و گفت: همچنین یک نفر مأمور قلابی با تمام تجهیزات مأموریت شامل البسه پلیس، دو قبضه سلاح کوتاه جنگی، دوربین چشمی، دستبند پلیس و ... دستگیر شد.

سعیدی از کشف 2 هزار و 19 پاکت سیگارت خارجی قاچاق در این عملیات گسترده خبر داد و افزود: در این راستا افرادی نیز دستگیر شدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همه این برنامه‌ها در راستای امنیت مردم انجام می‌شود و تا پایان سال شاهد برگزاری دیگر عملیات پلیس در شهرستان خواهیم بود.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول