اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با استقبال پرشور مردم

پیکر سرباز نیروی انتظامی در مهریز تشییع شد

خبرگزاری فارس: پیکر شهید سید مرتضی دهقان منشادی، سرباز نیروی انتظامی که در درگیری با اشرار به درجه شهادت نائل شد، امروز در منشاد مهریز تشییع شد.

پیکر سرباز نیروی انتظامی در مهریز تشییع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مهریز، پیکر پاک و مطهر شهید سید مرتضی دهقان منشادی که در درگیری با اشرار مسلح به فوز عظیم شهادت نائل آمده بود، امروز با حضور پرشور مردم متدین، انقلابی و شهیدپرور شهرستان مهریز در زادگاهش روستای منشاد پس از تشییع با شکوهی با خاک سپرده شد.

این مراسم صبح ساعت 7:30 از فرماندهی نیروی انتظامی استان یزد برگزار و پیکر پاک شهید پس از تشییع در منزل پدرش واقع در پاسداران یزد، با استقبال گرم مردم مهریز در محل منطقه انتظامی پس از تشریفات نظامی بر روی دستان مردم تشییع و سپس به زادگاهش روستای منشاد برده شد و در گلزار شهدای روستای منشاد به خاک سپرده شد.

به گزارش فارس، شهید سید مرتضی دهقان منشادی در یگان نیروی انتظامی خدمت می‌کرد و در حالی که تنها یک ماه و نیم به پایان خدمت مقدس سربازیش باقی مانده بود، در مرز میرجاوه در کمین درگیری با سوداگران مرگ به خیل عظیم شهدای انقلاب اسلامی پیوست.

پدر و مادر این شهید بزرگوار اهل و ساکن روستای منشاد هستند و این شهید قبل از سربازی در کنار پدرش به شغل آهنگری مشغول بوده است.

انتهای پیام/ب30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول