اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سه ماه نخست سال جاری

604 مأموریت فوریت‌های پزشکی در شهرستان نطنز انجام شد

خبرگزاری فارس: مسئول امور پایگاه‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی شهرستان نطنز گفت: در سه ماهه‌ نخست سال جاری تعداد 604 مأموریت فوریت‌های پزشکی در شهرستان نطنز انجام شد.

604 مأموریت فوریت‌های پزشکی در شهرستان نطنز انجام شد

محمد مخلصی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در سه ماه‌ نخست سال جاری تعداد 604 مأموریت فوریت‌های پزشکی در شهرستان نطنز انجام شد که از این تعداد، مأموریت‌های شهری، جاده‌ای و بین مراکز درمانی به ترتیب 442، 151 و 11 مورد بوده است.

وی با بیان اینکه از تعداد کل مأموریت‌های انجام شده در این مدت، 399 مورد غیر تصادفی و 240 مورد تصادفی بود، افزود: در مأموریت‌های غیر تصادفی، موارد شهری، جاده‌ای و انتقال بین مراکز درمانی به ترتیب 359، 27 و 13 مورد بوده است.

وی با اشاره به اینکه بیماری‌های قلبی، بیشترین آمار مأموریت‌های غیر تصادفی شهرستان نطنز را در مدت یاد شده به خود اختصاص داده است، تصریح کرد: در سه ماه نخست امسال، 98 مورد از تصادفات شهرستان نطنز در محدوده‌ شهری و 142 حادثه در محدوده‌ جاده‌های شهرستان رخ داد که در مجموع منجر به فوت یک نفر شده است.

مسئول امور پایگاه‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی شهرستان نطنز گفت: تکنسین‌های اورژانس 115 نطنز در سه ماه ابتدایی سال جاری موفق شدند یک مورد احیای موفق را به نام خود ثبت کنند و در یک مأموریت زایمان نیز جان یک مادر و نوزاد را از مرگ حتمی نجات دادند.

وی ادامه داد: مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان نطنز با برخورداری از چهار پایگاه اورژانس پیش‌بیمارستانی شامل دو پایگاه شهری و دو پایگاه جاده‌ای، 28 نفر نیروی تخصصی و پنج دستگاه خودروی آمبولانس مجهز به ICU  سیار در حال ارائه‌ خدمات فوریت‌های پزشکی به بیماران اورژانسی و مصدومان حوادث است.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول