اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اردیبهشت ماه صورت گرفت

خدمت‌رسانی اورژانس اصفهان به بیش از 11 هزار بیمار و مصدوم

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: در اردیبهشت‌ماه امسال کارشناسان اورژانس اصفهان بر بالین 11 هزار و 38 بیمار و مصدوم حاضر شدند.

خدمت‌رسانی اورژانس اصفهان به بیش از 11 هزار بیمار و مصدوم

حمید اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: تکنسین‌های مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس اصفهان در ماه گذشته با حضور بر بالین 11 هزار و 38 بیمار و مصدوم به آنها خدمات پیش‌بیمارستانی ارائه کردند.

وی افزود: ماه گذشته با حضور بر بالین 2 هزار و 201 بیمار و مصدوم به صورت سرپایی به آنان خدمات‌رسانی کردند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان ادامه داد: هم‌چنین اورژانس اصفهان در این بازه زمانی در 7 هزار و 389 مورد دیگر حادثه دیدگان را ضمن انجام اقدامات پیش‌بیمارستانی با آمبولانس‌های 115 به بیمارستان منتقل کردند.

وی بیان داشت: در اردیبهشت‌ماه امسال یک هزار و 280 بیمار با ناراحتی‌های قلبی، 316 تن با بیماری‌های تنفسی، 321 بیمار با مسمومیت‌های دارویی و غذایی از خدمات این مرکز بهره‌مند شدند.

اسماعیلی یادآور شد: کارشناسان اورژانس از 11 هزار و 38 مأموریت انجام شده خود در 3 هزار و 677 مورد به محل حوادث رانندگی اعزام شده و در502 مورد تصادف جاده‌ای 3 هزار و 175 مورد سانحه رانندگی در حوزه شهری به حادثه دیدگان خدمات‌رسانی کردند.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول