اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل:

اورژانس اجتماعی اردبیل 35 درصد پیشرفت دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان اردبیل از پیشرفت فیزیکی 35 درصدی عملیات احداث ساختمان اورژانس اجتماعی اردبیل در شهرک کارشناسان خبر داد.

اورژانس اجتماعی اردبیل 35 درصد پیشرفت دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رویا احمدیان صبح امروز در نشست با پیمانکاران و مجریان اجرای این پروژه اظهار داشت: عملیات احداث این پروژه که چهار سال است آغاز شده روند مناسبی نداشته به طوری که تکمیل این پروژه جزو اولویت‌های دولت و در قالب پروژه‌های مهر ماندگار معرفی شده است.

وی با بیان اینکه پیمانکاران و مجریان این پروژه کمبود اعتبار را دلیل کند بودن اجرای آن اعلام کرده‌اند، خاطرنشان کرد: برای تکمیل و بهره‌برداری از این مرکز حساس و ارزشمند بالغ بر یک میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار نیاز است که انتظار می‌رود با تامین و تزریق آن در نیمه اول سال آینده این پروژه تکمیل و آماده بهره‌برداری شود.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل هدف اصلی از اجرای این سایت را بررسی مشکلات و آسیب‌های اجتماعی خانواده‌ها و افراد متعدد جامعه در یک فضای کارشناسی و با حضور روانشناسان مجرب اعلام کرد و گفت: برای کاستن از درد‌ها و آسیب‌های اجتماعی نیازمند راه‌اندازی چنین مراکزی هستیم تا بتوانیم با درایت و برنامه‌ریزی نابسامانی‌های اجتماعی را به حداقل رسانده و گاه جلوی از هم پاشیدگی یک نظام اجتماعی و خانوادگی را بگیریم.

احمدیان یادآور شد: اورژانس اجتماعی بهزیستی استان در حال حاضر در ساختمان قدیمی مستقر است و در حوزه‌ آسیب‌های اجتماعی نظیر انحرافات جنسی، طلاق، اعتیاد، سرقت، خودکشی، همسر ‌آزاری و فرار از منزل به صورت حضوری و تلفنی به همشهریان ارائه خدمات می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول بیان داشت: انتظار می‌رود با راه‌اندازی سایت مجهز و جدید اورژانس اجتماعی اردبیل در چهار طبقه و زیر‌بنای 4 هزار متر‌مربع زمینه مساعدی برای رفع مشکلات اجتماعی و آسیب‌های روحی و روانی مردم به وجود آید.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل بهزیستی را متولی اصلی در ساماندهی برخی معضلات، مشکلات و ناهنجاری‌های اجتماعی توصیف کرد و افزود: ما از طریق خط 123 به عنوان خط رند اورژانس اجتماعی سعی می‌کنیم پذیرش افراد را انجام داده و در کنار آن به پرونده‌های ارجاعی از دادگستری و نیروی انتظامی و همچنین سازمان‌های دولتی و غیر‌دولتی پاسخگو باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمدیان در پایان سخنان خود رقم آسیب‌ها و تهدیدهای اجتماعی را در استان اردبیل رقمی پایین و در حد دانی‌تر از سرانه کشوری اعلام کرد و اظهار داشت: ما در حوزه آسیب‌های اجتماعی نظیر فرار دختران و پسران از خانه، خودکشی، کودکان کار و خیابانی و همسر آزاری با مراجعات و تماس‌های اندکی نسبت به سایر آسیب‌های اجتماعی روبرو هستیم که امیدواریم با راه‌اندازی اورژانس اجتماعی در ساختمان جدید بیشتر و بهتر به سلامت روانی جامعه کمک کنیم.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول