اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز پزشکی بعثت سنندج خبر داد

راه‌اندازی اورژانس کودکان با استانداردهای جهانی در سنندج

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی بعثت سنندج از راه‌اندازی و افتتاح اورژانس کودکان با استانداردهای جهانی و وزارت بهداشت در این مرکز در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

راه‌اندازی اورژانس کودکان با استانداردهای جهانی در سنندج

بابک قطبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج به اهمیت و نقش اورژانس در هر بیمارستانی اشاره کرد و اظهار داشت: بیمارستان بعثت سنندج با برخورداری از امکانات و تجهیزات روز و مطابق با استانداردها و پزشکان مجرب به یکی از مراکز درمانی مورد اعتماد مردم استان تبدیل شده است.

وی مراجعه 36 هزار مراجع به اورژانس این بیمارستان در اردیبهشت امسال را مصداق بارز این ادعا خواند و تصریح کرد: رضایت مردم در سرلوحه کارکنان این مرکز درمانی قرار دارد و افزایش روزافزون مردم برای رفع نیازهای درمانی این ادعا را اثبات می‌کند.

به گفته قطبی، با توسعه بخش‌های این بیمارستان، دسترسی مردم و بیماران به ارائه خدمات آسان‌تر شده و به همین منظور علاوه بر توسعه اورژانس اصلی، اورژانس کودکان نیز در فضایی مناسب‌تر راه‌اندازی شده است.

رئیس مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی بعثت سنندج خاطرنشان کرد: فضای این بخش کاملا استاندارد بوده و پزشک فوق تخصص کودکان نیز به‌صورت شبانه‌روز در آن مستقر است.

قطبی یادآور شد: 10 تخت تحت‌نظر و اتاق احیای قلبی و عروقی در اورژانس کودکان این مرکز به منظور ارائه خدمات مورد نیاز به بیماران فراهم شده است.

* اورژانس بعثت در غرب کشور بی‌نظیر است

وی همچنین توسعه اورژانس اصلی این بیمارستان به‌عنوان مهم‌ترین و حیاتی‌ترین نقطه هر بیمارستان را یادآور شد و افزود: اورژانس بعثت نزدیک به استانداردهای جهانی و وزارت بهداشت بوده و به جرأت می‌توان گفت که در غرب کشور بی‌نظیر است.

قطبی به راه‌اندازی واحد تریاژ در این بخش در بیمارستان بعثت سنندج اشاره کرد و گفت: در این قسمت بیماران توسط پرستار باتجربه‌ای جدا و هر کدام به لاین‌های مخصوص ارائه خدمات مورد نیاز هدایت می‌شوند.

رئیس مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی بعثت سنندج خاطرنشان کرد: در لاین E1 اورژانس بیماران ضربه‌دیده و نیازمند احیای قلبی و عروقی مراجعه می‌کنند و تمامی تجهیزات مورد نیاز مستقر شده است.

به گفته قطبی، این قسمت علاوه بر حضور 24 ساعته متخصص جراحی عمومی، از دستگاه رادیولوژی و فضای PRC برخوردار است و بیماران بدون اتلاف وقت معاینه و در صورت نیاز به اتاق‌های عمل هدایت می‌شوند.

وی در پایان عنوان کرد: این مرکز به‌عنوان یک مکان مطمئن و مورد اعتماد برای مردم است و با برخورداری از پزشکان متخصص و فوق‌تخصص و تجهیزات پیشرفته در ارائه خدمات مورد نیاز بیماران از هیچ تلاشی دریغ نمی‌شود.

انتهای پیام/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول