اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جم خبر داد

احداث 12 خانه عالم در شهرستان جم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی جم از احداث 12 خانه عالم در شهرستان جم خبر داد.

احداث 12 خانه عالم در شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم حجت‌الاسلام سید حسین سادات در بازدید از اماکن مذهبی در شهرستان جم اظهار داشت: تجهیز و تقویت مراکز دینی و مذهبی در شهرستان جم از مهم‌ترین و اساسی‌ترین برنامه‌های اداره تبلیغات است و از همه پتانسیل موجود در شهرستان برای دسترسی به این مهم بهره می‌بریم.

وی افزود: دشمنان در شرایط کنونی از همه امکانات خود برای کمرنگ کردن ارزش‌های والای اسلامی تلاش می‌کنند و برای مقابله با توطئه دشمنان باید برنامه‌ریزی کنیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جم از احداث 12 خانه عالم در شهرستان جم خبر داد و خاطر نشان کرد: در سال جاری تعداد شش خانه عالم کلنگ‌زنی شده و به زودی شش خانه عالم دیگر نیز کلنگ‌زنی خواهد شد.

سادات از تخصیص اعتبار شش خانه عالم در روستاهای شهرستان جم خبر داد و تصریح کرد: با حمایت‌های فرماندار محترم در سال آینده تعداد بیشتری خانه عالم برای حضور روحانی در شهرستان احداث خواهد شد. وی همچنین اظهار امیدواری کرد در کمترین زمان ممکن این خانه‌های عالم تکمیل خواهند شد و تلاش برای استقرار روحانی در روستاها با پیگیری مردم ادامه خواهد داشت.

رئیس تبلیغات اسلامی جم همچنین با ابراز رضایت از برنامه‌های دهه فجر در جم گفت: دهه فجر امسال با حضور پرشور مردم بویژه روحانیون بومی منطقه با شور و حال بیشتری برگزار شد.

سادات به اجرای بیش از 100 ویژه برنامه در این دهه با حضور مسئولین و روحانیون بومی اشاره کرد و از حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی کرد.

روحانی مستقر روستای علی آباد نیز اظهار داشت: برنامه‌های متنوعی برای جذب مردم به ویژه جوانان به امور فرهنگی تدارک دیده است.

حجت‌الاسلام قدرت‌الله پورغلام افزود: برگزاری نماز جماعت، بیان احکام و مسائل شرعی، ایراد سخنرانی و پاسخگویی به مسائل شرعی از جمله برنامه‌های تبلیغات اسلامی در این روستاست.

وی یادآور شد: علاوه بر اینها گفتمان‌های دینی و کلاس‌های قرآن و اخلاق برای کودکان و نوجوانان به صورت مستمر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول