اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت سازمان بسیج سازندگی

16 خانه عالم در سیستان و بلوچستان احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: در سال‌جاری به همت سازمان بسیج سازندگی سپاه سیستان و بلوچستان، 16 خانه عالم در این استان احداث می‌شود.

16 خانه عالم در سیستان و بلوچستان احداث می‌شود

منوچهر شفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: تعداد 16 خانه عالم ویژه مبلغان اعزامی به استان تا پایان سال‌جاری به همت سازمان بسیج سازندگی سپاه استان احداث می‌شود.

وی افزود: احیای 30 هکتار از اراضی در سطح، برگزاری اردوهای جهادی ویژه دانشجویان، برگزاری اردوهای طرح هجرت سه ویژه دانش‌آموزان، احداث خانه ویژه محرومان، احداث 16 خانه عالم ویژه مبلغان اعزامی که در طول ماه مبارک رمضان و محرم‌الحرام برای تبلیغ در استان حضور دارند و ... از مهمترین برنامه‌های ابلاغی و در دست اجرای این سازمان تا پایان سال‌جاری است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بیان داشت: هدف از اجرای برنامه‌های سال 1391 خدمت رسانی بهتر و مطلوب‌تر به افراد جامعه، توسعه و ترویج فرهنگ کار و تلاش برای مردم‌، استفاده از فرصت‌های شغلی برای افراد جویای کار، تشویق و ترغیب جوانان و نوجوانان به کار، حمایت از تولید داخلی و کار و سرمایه ایرانی و رونق دادن به محصولات کشاورزی استان است.

شفیعی در ادامه با تاکید بر اینکه برنامه‌های اجرایی سال‌جاری از نظر کمی و کیفی افزایش دارد گفت: برگزاری اردو‌های جهادی یک روزه در سطح استان برای مشارکت زیاد نیروهای بسیجی و استفاده از توان و استعدادهای آنها در عرصه‌های عمران، آبادانی، سازندگی و بهداشتی یکی دیگر از برنامه‌های ابلاغی و قابل اجرا تا پایان امسال است.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول