اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دیوان محاسبات آذربایجان‌شرقی:

دولت زیرساخت‌های توسعه صنایع‌دستی را فراهم کند

خبرگزاری فارس: مدیرکل دیوان محاسبات آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه دولت باید زیرساخت‌های توسعه صنایع‌دستی در کشور را فراهم کند، گفت: با تامین نیازهای هنرمندان صنایع‌دستی زمینه توسعه فعالیت‌های این بخش فراهم می‌شود.

دولت زیرساخت‌های توسعه صنایع‌دستی را فراهم کند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علیرضا آقاگلی پیش‌ازظهر امروز در جمع فعالان صنایع‌دستی استان ضمن تقدیر از تلاش سازمان میراث فرهنگی استان به‌دلیل برگزاری این نمایشگاه افزود: صنایع‌دستی توانسته است  زمینه اشتغال خوبی برای افراد جویای کار فراهم کند و برگزاری این نمایشگاه می‌تواند توسعه صنایع‌دستی و اشتغالزایی در کشور و استان را رقم بزند.

مدیرکل دیوان محاسبات آذربایجان‌شرقی ادامه داد: صنایع‌دستی در زمینه ارتقای تولید ملی و جامه عمل  پوشاندن به فرمایشات رهبر معظم انقلاب نقش مهمی ایفا می‌کند که این امر توجه به این بخش را بیش از پیش دارای اهمیت می‌کند.

آقاگلی اظهار کرد: اگر دولت بتواند زیرساخت‌های لازم را برای توسعه صنایع‌دستی بیش از این فراهم کند، این هنرها شکوفاتر شده و توسعه می‌یابند.

وی با بیان اینکه یکی از راه‌های تولید ملی رونق بخشیدن به صنایع‌دستی است، افزود: با احیای رشته‌های منسوخ شده زمینه اشتغال بیشتر در استان فراهم می‌شود.

مدیرکل دیوان محاسبات آذربایجان‌شرقی در ادامه، برپایی نمایشگاه‌های عرضه هنر دست هنرمندان را ظرفیتی بزرگ برای معرفی توانمند‌های هنرمندان در هر خطه از کشور دانست و بر ادامه روند آنها تاکید کرد.

وی ضمن تقدیر از مسئولان برپاکننده نمایشگاه، از آنان خواست زمینه‌های لازم برای عرضه صنایع‌دستی مهیا شود تا تشویقی برای جوانان برای ورود به این عرصه و حل معضل بیکاری در جامعه باشد.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول