اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان اعلام کرد

پیشرفت 92 درصدی ساخت بزرگترین سیلوی بتنی در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با اشاره به اینکه زنجان 468 هزار تن فضا برای ذخیره‌سازی گندم را دارد، افزود: ساخت بزرگترین سیلوی بتنی بخش خصوصی کشور در استان زنجان آغاز شده و در حال حاضر 92 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

پیشرفت 92 درصدی ساخت بزرگترین سیلوی بتنی در زنجان

پرویز خالقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اقدامات شرکت غله استان زنجان در زمینه خرید گندم آغاز خرید گندم را از زمان رسیدن نخستین محموله به یکی از مراکز خرید این شرکت اعلام کرد.

وی خاطر نشان کرد: شرکت غله استان آمادگی کامل برای خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان زحمت‌کش استان را دارد.

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان ادامه داد : قیمت پایه خرید گندم با احتساب چهار درصد افت مفید و دو درصد افت غیرمفید به ازای هر کیلوگرم 4 هزار و 200 ریال محاسبه و پرداخت می‌شود.

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی استان زنجان فقط 7 هزار تن فضای ذخیره‌سازی گندم داشت، اضافه کرد: تا قبل از آغاز به کار دولت نهم و دهم نیز در استان 7 هزار تن فضای ذخیره‌سازی بسته و همچنین 100 هزار تن فضای ذخیره‌سازی روباز و موقت وجود داشت.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در دولت نهم و دهم اضافه کرد: با اقدامات صورت گرفته تا پایان سال گذشته فضای ذخیره‌سازی گندم در استان زنجان به 223 هزار تن رسید.

خالقی همچنین با اشاره به ارائه تسهیلات به بخش خصوصی و افزایش فضای روباز در بخش ذخیره‌سازی گندم اضافه کرد: با این اقدام در بخش فضای روباز نیز 70 هزار تن به فضای ذخیره‌سازی گندم در استان زنجان اضافه شد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز استان زنجان با 468 هزار تن فضای ذخیره‌سازی گندم، آماده خرید و ذخیره‌سازی گندم است.

لازم به ذکر است، ساخت بزرگترین سیلوی بتنی بخش خصوصی کشور در استان زنجان آغاز شده و در حال حاضر 92 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که به گفته مسئول ساخت این سیلو، ساخت آن تا آغاز فصل خرید گندم به پایان ‌می‌رسد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول