اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 8 آذربایجان غربی اعلام کرد:

ذخیره 153 هزار تن گندم در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 8 آذربایجان غربی گفت: سال جاری 153 هزار تن گندم در اذربایجان غربی ذخیره‌سازی شده است.

ذخیره 153 هزار تن گندم در آذربایجان غربی
هوشمند جوادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با خرید و ذخیره‌سازی این میزان گندم در سال جاری، میزان ذخیره‌سازی گندم در استان به 450 هزار تن رسیده است.
وی با بیان اینکه این میزان گندم ذخیره‌سازی شده  پاسخگوی مصرف یک و نیم سال آینده استان است، تصریح کرد: در خرید گندم تلاش شده بر کیفیت گندم خریداری شده توجه بیشتری شود.
این مسئول افزود: کیفیت گندم ترکیبی از چند مولفه از جمله اندازه، رنگ و مواد تشکیل دهنده گندم است.
جوادی با بیان اینکه گندم مورد استفاده برای دامداری‌ها و سایر موارد از نظر کیفیت با هم متفاوت هستند، خاطرنشان کرد: بر این اساس به کیفیت گندم خریداری در استان توجه جدی می‌شود.
وی با اشاره به تشکیل کارگروه کمیته کیفیت نان در استان از تشکیل این کارگروه در شهرستان‌ها نیز خبر داد و گفت: با تشکیل این کارگروه‌ها وضعیت کیفیت نان مطلوب‌تر از گذشته خواهد شد.
این مسئول گفت: مسئول کیفیت گندم، آرد و نان در استان شرکت غله و خدمات بازرگانی است و بر این اساس باید نظارت، بازدیدهای مستمر، نمونه‌گیری از گندم و آرد موجود با جدیت در دستور کار قرار گیرد تا به نتایج مطلوب‌تری دست یابیم.
جوادی با اشاره به اینکه استان ما در رتبه دوم کیفیت نان تولیدی در کشور قرار دارد، ادامه داد: این رتبه را باید ارتقا داده و در حفظ آن کوشا باشیم تا مردم استان از این کیفیت بهرمندی بیشتری ببرند.
وی تصریح کرد: تعامل روئسای ادارات با فرمانداری‌ها برای پیشرفت در حوزه نان هر شهر حائز اهمیت است  و بر این اساس باید اطلاع رسانی و تبیین مواضع دقیق شرکت و گزارش عملکرد به فرمانداری‌ها انجام گیرد.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 8 آذربایجان غربی به پرهیز از دوباره کاری در برخی موضوعات اداری اشاره کرد و افزود: این امر سبب اتلاف زمان می‌شود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول