اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرشرکت غله و خدمات بازرگانی آذربایجان‌غربی خبر داد

افزایش ظرفیت ذخیره‌سازی گندم در آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: مدیرشرکت غله و خدمات بازرگانی آذربایجان‌غربی گفت: ظرفیت ذخیره‌سازی گندم در آذربایجان‌غربی با ساخت سه سیلو افزایش می‌یابد.

افزایش ظرفیت ذخیره‌سازی گندم در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، هوشمند جوادی عصر شنبه در جلسه هماهنگی خرید گندم شهرستان ماکو اظهار داشت: سه واحد سیلوی بزرگ گندم با مشارکت بخش خصوصی در استان در حال ساخت است.

وی با بیان اینکه این سیلوها در شهرستان‌های بوکان، تکاب و پیرانشهر ساخته می‌شوند، افزود: این سیلوها بر روی هم ظرفیت نگهداری 150 هزار تن گندم را دارند.

جوادی اضافه کرد: حجم سرمایه‌گذاری این طرح‌ها بیش از 30 میلیارد ریال است و در حال حاضر حدود 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی تصریح کرد: تعداد سیلوهای ذخیره گندم استان 20 واحد است که در 17 شهرستان ساخته شده و بر روی هم ذخیره 800 هزار تن گندم را دارند.

مدیرشرکت غله و خدمات بازرگانی آذربایجان‌غربی در ادامه گفت: حدود 200 واحد نانوایی منتخب در آذربایجان‌غربی برای دریافت این تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

جوادی با اشاره به پرداخت تسهیلات به نانوایان اظهار داشت: امسال 7 میلیارد ریال تسهیلات بهسازی به نانوایی‌های موجود در استان پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات در بهبود کیفیت نان‌های پخت شده موثر است، افزود: این امر می‌تواند در بهبود خدمت‌رسانی نانوایان در استان موثر بوده و می‌تواند روند بهسازی این واحدها را در استان تسریع بخشد.

جوادی با اشاره به همراهی مناسب نانوایان برای بهبود کیفیت نان‌های پخت شده در استان اظهار کرد: رضایت مردمی نیز در این زمینه در حال افزایش است و امید می‌رود در آینده شاهد رضایت‌مندی بیشتر مردم از ارائه خدمات نانوایی‌ها در استان باشیم.

مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی آذربایجان‌غربی در ادامه با اشاره به اینکه آموزش نانوایان استان از دیگر فعالیت‌های مهم در استان است، خاطرنشان کرد: حدود 2 هزار نانوا با مشارکت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای استان برای ارتقای سطح کیفیت نان آموزش دیده‌اند که نتایج قابل توجهی به دنبال داشته است.

فرماندار ماکو نیز در این جلسه با انتقاد از کیفیت نان در این شهرستان گفت: با وجود سرمایه‌گذاری‌های زیادی که از سوی دولت برای بهبود کیفیت آرد و نان انجام می‌گیرد، هنوز پخت نان در این شهرستان از کیفیت مطلوبی برخوردار نیست.

حمید احمدیان اظهار داشت: نبود مهارت فنی کارکنان نانوایی‌ها، پایین‌بودن کیفیت آرد تحویلی و نامناسب بودن ماشین‌آلات پخت نان از عوامل نامطلوب‌بودن کیفیت نان در این شهرستان است.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول