اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار مرزن‌آباد:

دبیرخانه همایش ملی تشیع و تبرستان دائمی شد

خبرگزاری فارس: شهردار مرزن‌آباد از استقرار دبیرخانه دائمی همایش ملی تشیع و تبرستان در مرزن‌آباد خبر داد.

دبیرخانه همایش ملی تشیع و تبرستان دائمی شد

جعفر ردایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس‌ در مرزن آباد اظهار داشت: این همایش بزرگ برای نخستین بار به همت مسئولان استانی و شهرستانی در 14 آبان سال جاری برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: با هماهنگی که با معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، ادارات کل ارشاد اسلامی، اوقاف و امور خیریه، تبلیغات اسلامی استان و امام جمعه مرزن آباد به‌عمل آمد، دبیرخانه دائمی تشیع و تبرستان در مرزن آباد مستقر شد.

شهردار مرزن‌آباد تصریح کرد: در همین راستا شورای اسلامی شهر و شهرداری مرزن آباد یک واحد اداری به مساحت 100 مترمربع واقع در خیابان امام جنب بانک کشاورزی را برای استقرار دبیرخانه دائمی همایش ملی تشیع و تبرستان به دفتر امام جمعه مرزن آباد واگذار کرد.

ردایی ادامه داد: همچنین در همین رابطه واحد شیعه‌شناسی در کتابخانه شهر مرزن‌آباد توسط امور کتابخانه‌های استان دایر و تجهیز شد.

این مسئول با ابراز خرسندی از برپایی این همایش بزرگ دینی و مذهبی اذعان داشت: پیش‌بینی می‌شود این همایش با استقبال گسترده‌ای از سوی هموطنان مومن همراه باشد.

وی در پایان متذکر شد: شورای اسلامی شهر و شهرداری مرزن‌آباد نیز همگام با دیگر نهادهای مربوطه با اعلام آمادگی، بسترهای لازم را برای برپایی هرچه باشکوه‌تر این همایش فراهم خواهد ساخت.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول