اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

حادثه هفتم تیر با هدایت امام (ره) به فرصتی برای انقلاب تبدیل شد

خبرگزاری فارس: مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: حادثه هفتم تیر با هدایت امام راحل به فرصتی برای انقلاب تبدیل شد و کینه‌توزی‌های منافقان را برای مردم آشکار کرد.

حادثه هفتم تیر با هدایت امام (ره) به فرصتی برای انقلاب تبدیل شد

حجت‌الاسلام مجتبی اشجری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اینکه حادثه هفتم تیر با هدایت امام راحل به فرصتی برای انقلاب تبدیل شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران در آغازین سال‌های عمر، مشکلات و موانع زیادی را پیش رو داشت که در سایه الطاف الهی، هدایت امام خمینی (ره)، حمایت و پشتیبانی مردم این موانع یکی پس از دیگری برداشته شد.

وی افزود: در تاریخ انقلاب روزهای شیرینی مانند ورود امام (ره) به ایران، پیروزی انقلاب اسلامی و فتح خرمشهر وجود دارد و در کنار این روزهای شیرین برخی از روزها نیز تلخ و پر از غم هستند و این به خاطر توطئه‌های دشمنان با نظام اسلامی است که به ترور شخصیت‌های نقش‌آفرین کشور اقدام می‌کردند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی سازمان منافقان در برابر انقلاب و مردم ایستاد و به مبارزه مسلحانه پرداخت و به ترور برخی از مسئولان کشور اقدام کرد و این سازمان پس از جنگ تحمیلی نیز به عنوان نوکر صدام در عراق فعالیت می‌کرد و کارنامه‌ای پر از جنایت و کشتار مردم و مسئولان کشور ایران به همراه دارد.

وی، با اشاره به اینکه حادثه هفتم تیر ضربه‌ای سنگین به انقلاب بود، اذعان کرد: حادثه هفتم تیر و شهادت آیت‌الله بهشتی و 72 تن از یارانش گرچه ضربه‌ای سخت به انقلاب اسلامی بود اما در سایه تدبیر و هدایت امام خمینی (ره) به یک فرصت برای انقلاب تبدیل و چهره زشت و کینه‌توزی‌های منافقان برای مردم آشکار شد.

اشجری، تصریح کرد: هفتم تیر حاصل ائتلاف و پیوند نامبارک بین منافقان، استکبار جهانی و لیبرالیسم نقاب‌دار بود و حزب جمهوری اسلامی ایران کانون کینه‌توزی‌های آنها بود.

وی، با بیان اینکه شهید بهشتی در کنار امام خمینی (ره) در نقش راهبردی به عنوان محور شناخته شده بود، خاطرنشان کرد: مجتهد، تسلط به زبان خارجه، خلاقیت، نوآوری و جامع‌نگری از ویژگی‌های این شهید بود که سرانجام به خاطر حمایت از نهادهای انقلاب و نیروهای انقلابی، مبارزه با انحرافات عقیدتی، سیاسی گروه‌های منافقان و لیبرالیسم مورد توجه دشمنان قرار گرفت و به شهادت رسید.

این مسئول، شهید بهشتی را پایگاه نیروهای انقلابی خواند و یادآور شد: شهید بهشتی نماد یک اقتدار، صلابت، قدرت، دین‌داری، آزادی طلبی، پاسخگویی به شبهات دینی، تعامل و مهربانی با جوانان، گفت‌وگو با معاندان اعتقادی، فرهنگ نقد و انتقادی و... است که جلوه‌ای بزرگ از منش و سیره پیامبر اسلام (ص) را متجلی می‌کند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول