اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گیلان:

مراسم هفتم تیر بدون حاشیه در گیلان برگزار شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان با بیان اینکه در مسیر شهدای هفتم تیر نباید انحرافی ایجاد شود گفت: مراسم هفتم تیر باید بدون حاشیه در گیلان برگزار شود.

مراسم هفتم تیر بدون حاشیه در گیلان برگزار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، غلامعلی رضوانی سه‌شنبه شب در جلسه ستاد گرامیداشت هفتم تیر گیلان اظهار کرد: نخستین جلسه هماهنگی گرامیداشت شهدای هفتم تیر و قوه قضائیه دهم خرداد جاری در استان برگزار شده است.

وی با قدردانی از تلاش‌های حجت‌الاسلام اشجری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان مبنی بر برگزاری مراسم‌های ملی و مذهبی در استان، افزود: برگزاری مناسبت‌های ملی و مذهبی با هماهنگی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سطح کشور برگزار می‌شود.

رضوانی به برنامه‌ریزی‌های انجام شده به منظور برگزاری بهتر مراسم هفتم تیر در گیلان اشاره کرد و گفت: دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان نیز برنامه‌ای برای مناسبت مذکور در شهرستان رشت تدارک دیده و هماهنگی‌های لازم انجام شده است.

معاون استاندار گیلان با تاکید براینکه انسجام، هماهنگی و وحدت در استان حاکم است، خاطرنشان کرد: مشکلی برای برگزاری مناسبت‌ها و مراسم‌ها در گیلان وجود ندارد.

وی شرح وظایف دستگاه‌ها برای برگزاری مراسم هفتم تیر را مشخص دانست و تصریح کرد: مراسم‌های مختلف به مناسبت شهدای هفتم تیر در بقاع متبرکه، مساجد و پایگاه‌های مقاومت استان برگزار می‌شود.

رضوانی به حاشیه‌سازی برخی از افراد در ایام هفتم تیر در گیلان اشاره کرد و افزود: اجازه سوء استفاده به افرادی که خود را ادامه دهنده مسیر شهدای حادثه هفتم تیر می‌دانند، داده نمی‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان با بیان اینکه در مسیر شهدای هفتم تیر نباید انحرافی ایجاد شود، بیان کرد: مراسم هفتم تیر در استان باید بدون حاشیه برگزار شود.

وی ادامه داد: کنترل‌های لازم انجام شده تا در مسیر مقدس شهدای هفتم تیر و سالار این حادثه شهید بزرگوار آیت‌الله دکتر بهشتی انحرافی ایجاد نشود.

رضوانی خواستار همکاری تمام نهادها و گروه‌ها برای برگزاری مراسم هفتم تیر در استان شد و اذعان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان هماهنگی‌های لازم را انجام داده است تا انحرافی در مناسبت مذکور ایجاد نشود.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول