اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت تنیس استان قم خبر داد

حضور 4 تنیسور قمی در مسابقات قهرمانی کشور

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت تنیس استان قم از اعزام چهار تنیسور قمی به پیکارهای تنیس قهرمانی باشگاه‌های کشور خبر داد.

حضور 4 تنیسور قمی در مسابقات قهرمانی کشور

سیدمقتدا خاتمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم بیان کرد: خوشبختانه بر اساس برنامه فدراسیون تنیس، شاهد حضور بسیار خوب و موفق تنیس‌بازان قمی در هر دو بخش مردان و بانوان در رقابت‌های قهرمانی و لیگ باشگاه‌های کشور هستیم.

وی ادامه داد: تنیس‌بازان قم در بخش مردان در حال حاضر تیمی آماده و قوی هستند که برای حضور موفق در پیکارهای تنیس قهرمانی لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور آماده شده‌اند تا با کسب مقامی شایسته در این رقابت‌ها به لیگ دسته اول کشور راه یابند.

دبیر هیئت تنیس استان قم اضافه کرد: بر اساس تقویم فدراسیون تنیس کشورمان، رقابت‌های تنیس قهرمانی مردان باشگاه‌های کشور با شرکت هشت تیم به شکل دوره‌ای از امروز به میزبانی هیئت تنیس استان یزد آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: این مسابقات فرصتی مغتنم برای تیم‌های مدعی به منظور کسب جواز صعود به پیکارهای لیگ دسته اول تنیس مردان باشگاه‌های کشور است که امیدوارم با توجه به ظرفیت غنی و آمادگی مطلوب تنیس‌بازان قم شاهد صعود این تیم به لیگ دسته اول باشیم.

خاتمی تصریح کرد: تنیس قم در حال حاضر در بخش مردان یک تیم دیگر نیز در رقابت‌های لیگ دسته اول تنیس دارد که در صورت موفقیت تیم اعزامی، تنیس قم در لیگ دسته اول صاحب دومین سهمیه خود خواهد شد که این مهم در تاریخ تنیس قم یک اتفاق بسیار خوب و قابل توجه به شمار می‌رود.

وی بیان داشت: برای این منظور چهار تنیس‌باز قمی که از مدت‌ها قبل زیر نظر مربیان خود در تمرینات آمادگی به سر می‌برند، برای اعزام به رقابت‌های تنیس قهرمانی باشگاه‌های دسته دوم کشور انتخاب شدند تا یکی از تیم‌های موفق تنیس قم در سال جاری لقب بگیرند.

دبیر هیئت تنیس استان قم با اشاره به ترکیب تیم اعزامی مردان هیئت تنیس قم به این رقابت‌ها عنوان داشت: حسین لطفی، سجاد الماسی، محمد میرزایی و امیر دانشور نفراتی هستند که با مربیگری و سرپرستی حسین لطفی در این رقابت‌ها به میدان می‌روند.

خاتمی بیان داشت: قم در رشته تنیس استعدادهای بسیار خوبی دارد، ضمن اینکه خوشبختانه تلاش می‌کنیم با توجه به در اختیار داشتن زمین‌های مجهز تنیس در مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم، هم فضایی مناسب برای تمرین و مسابقه تنیس‌بازان قمی فراهم کرده و هم اینکه دوره‌های آموزشی مورد نظر و برنامه هیئت را برگزار کنیم.

وی افزود: در تیرماه سال جاری بر اساس موافقت فدراسیون تنیس کشورمان میزبانی رقابت‌های تنیس قهرمانی دو رده سنی نونهالان کشور را بر عهده داریم که تنیس‌بازان آینده‌داری از قم نیز در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول