اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از موافقت نکردن باشگاه ماهان

سیمین سپاهان تنها گزینه برای حضور در لیگ تنیس است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم تنیس سیمین سپاهان گفت: پس از اینکه باشگاه ماهان برای تیمداری در لیگ تنیس موافقت نکرد، امید ما جلب نظر مالک باشگاه سیمین برای حضور در لیگ است.

سیمین سپاهان تنها گزینه برای حضور در لیگ تنیس است

فرشید زیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان گفت: در جلسه قرعه‌کشی لیگ که در کیش برگزار شد، شرکت کردیم اما حضور در این جلسه به معنای شرکت در مسابقات لیگ نیست و باید وضعیت حامی مالی مشخص شود.

وی با اشاره به تلاش‌هایی که برای جذب اسپانسر داشته است، افزود: تلاش‌های ما برای جذب اسپانسر تاکنون نتیجه‌ای دربر نداشته و امیدوارم نظر مالک سیمین برای ادامه فعالیت این تیم را جلب کنیم.

دبیر هیئت تنیس استان اصفهان در ادامه گفت: مذاکراتی را با باشگاه ماهان داشتیم، اما اعلام داشتند که هیئت مدیره با تیمداری در رشته تنیس موافقت نکرده و پی‌گیری‌های ما به نتیجه نرسید.

وی با اشاره به اینکه شرکت در قرعه‌کشی مسابقات لیگ اهمیت چندانی ندارد و مهم نحوه بستن تیم برای مسابقه‌ها است، افزود: طی یکی دو روز آینده جلسه‌ای را با مالک باشگاه سیمین برگزار کرده تا نظر مساعد وی را برای ادامه فعالیت این تیم جلب کنیم اما اینکه بتوانیم با بودجه‌ای که در نظر گرفته می‌شود، چه تیمی را روانه لیگ کنیم، مشخص نیست.

زیدی با بیان اینکه فصل جاری مسابقات لیگ از تیرماه سال جاری آغاز می‌شود، اظهار کرد: تا پایان خردادماه فرصت داریم قراردادهای بازیکنان را به سازمان لیگ بفرستیم.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول