اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ متمرکز به جای لیگ دوره‌ای

میزبانی لیگ تنیس به اصفهان رسید

خبرگزاری فارس: هفته نخست مسابقات لیگ برتر تنیس در شرایطی به میزبانی اصفهان به انجام می‌رسد که فرم برگزاری آن نسبت به دوره‌های گذشته تغییر کرده است.

میزبانی لیگ تنیس به اصفهان رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، براساس تصمیم سازمان لیگ فدراسیون تنیس فرم برگزاری مسابقه‌های لیگ برتر با تغییر کلی مواجه شده است.

قرار است مسابقه‌های فصل جاری که در تیرماه آغاز می‌شود، به صورت متمرکز برگزار شده و در هر هفته از این مسابقه‌ها که چند روز به طول می‌انجامد، سه هفته از مسابقه‌ها به انجام ‌رسد.

لیگ برتر تنیس در فصل‌های گذشته به صورت دوره‌ای رفت و برگشت انجام می‌شد اما در این فصل شکل برگزاری تغییر کرده است.

دبیر هیئت تنیس استان اصفهان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر تنیس که در جزیره کیش برگزار شد، تغییر شکل برگزاری مسابقات لیگ به تصویب رسید تا برای فصل جدید اجرایی شود.

فرشید زیدی با اشاره به دلایل فدراسیون برای اجرای این طرح گفت: مشکلات مالی تیم‌های شرکت کننده یکی از دلایل انجام این طرح است زیرا با برگزاری مسابقات به صورت متمرکز تیم‌ها هزینه کم‌تری برای رفت و آمد به شهرهای مختلف پرداخت می‌کنند.

وی ادامه داد:هم‌چنین به دلیل اینکه تیم ملی تنیس امسال برنامه فشرده‌ای را برای حضور در مسابقات مختلف دارد، این تصمیم گرفته شده تا بازیکنان ملی‌پوش بتوانند فرصت بیشتری برای تمرین کردن و همراهی با تیم ملی داشته باشند.

دبیر هیئت تنیس استان اصفهان با اشاره به میزبانی اصفهان در هفته نخست مسابقات لیگ تاکید کرد: با وجود حضور تیم سیمین سپاهان در قرعه‌کشی لیگ، هنوز وضعیت این تیم برای فصل جاری مشخص نشده و در صورتی که اسپانسری برای این تیم پیدا نشود، تیم سیمین سپاهان با بازیکنان بومی وارد لیگ‌ می‌شود.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول