اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت تنیس قم خبر داد

شرکت تیم تنیس قم در رقابت‌های قهرمانی مناطق کشور

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت تنیس استان قم از آغاز رقابت تنیس‌بازان قمی در پیکارهای قهرمانی آزاد مناطق کشور از امروز خبر داد.

شرکت تیم تنیس قم در رقابت‌های قهرمانی مناطق کشور

سیدمقتدا خاتمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برگزاری پیکارهای قهرمانی آزاد مناطق کشور اظهار کرد: برای این منظور از سوی کمیته مسابقات سازمان لیگ تنیس کشور و کمیته داوران فدراسیون اسامی مدیران مسابقات و سر داوران رقابت‌های آزاد تنیس مناطق پنجگانه کشور اعلام شد.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ تنیس کشور، مسابقات آزاد قهرمانی مناطق پنجگانه کشور بدون حضور 32 نفر برتر کشور در قسمت آقایان با عنوان آزادسازی خرمشهر در شهرهای مختلف برگزار خواهد شد.

دبیر هیئت تنیس استان قم در ادامه با اشاره به رقبای تیم هیئت تنیس قم در این دوره از پیکارهای قهرمانی کشور ابراز کرد: تنیس‌بازان قم یکی از تیم‌های حاضر در منطقه یک تنیس آزاد قهرمانی مناطق کشور هستند که با شرایطی مطلوب در این رقابت‌ها به میدان می‌روند.

وی یادآور شد: میزبان مسابقات منطقه یک تنیس آزاد قهرمانی کشور، هیئت تنیس استان البرز و مجموعه بین‌المللی تنیس جهانشهر است و طی آن تنیس‌بازان قم در تلاش برای کسب عنوان قهرمانی با تیم‌های تنیس مردان البرز، تهران، زنجان، قزوین و مرکزی مسابقه می‌دهند.

خاتمی در ادامه به تیم‌های حاضر در مسابقات تنیس آزاد منطقه دو کشور اشاره کرد و بیان داشت: میزبان رقابت‌های منطقه دو کشور هیئت تنیس استان کرمانشاه است که در آن تیم‌های هیئت تنیس استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، گیلان و همدان به رقابت می‌پردازند.

رئیس هیئت تنیس قم تصریح کرد: تنیس‌بازان قم برای حضور در این دوره از مسابقات تمرینات بسیار خوبی برگزار کرده‌اند و امید زیادی داریم که شاهد موفقیت تیم تنیس قم باشیم.

وی خاطر نشان کرد: بعد از موفقیت تیم بانوان تنیس قم در کسب مقام سوم رقابت‌های لیگ دسته دوم تنیس بانوان باشگاه‌های کشور و صعود به لیگ دسته اول و همچنین موفقیت تیم تنیس ساحلی قم در کسب مقام سوم کشور، امیدواریم موفقیت دیگری برای تنیس‌بازان قم در تنیس آزاد قهرمانی مناطق کشور رقم بخورد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول