اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از تاریخ 9 تا 16 تیرماه

رقابت‌های تنیس جایزه بزرگ در اصفهان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت تنیس استان اصفهان با اشاره به برگزاری رقابت‌های تنیس جایزه بزرگ گفت: این مسابقات از تاریخ 9 تا 16 تیرماه در ورزشگاه شهدای ارتش اصفهان برگزار می‌شود.

رقابت‌های تنیس جایزه بزرگ در اصفهان برگزار می‌شود

فرشید زیدی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: سیدخلیل کسایی، فرزند استاد حسن کسایی سال‌هاست که در رشته تنیس فعالیت داشته و در چند وقت گذشته نیز در رقابت‌های تنیس پیشکسوتان حضوری چشم‌گیر داشت.

وی تصریح کرد: خانواده‌های کسایی و کسائیان در رشته تنیس استان اصفهان نقش بزرگی داشته و دارند.

دبیر هیئت تنیس استان اصفهان در مورد برنامه‌های آتی این هیئت اشاره‌ای به رقابت‌های تنیس جایزه بزرگ کرد و بیان داشت: این مسابقات از تاریخ 9 تا 16 تیرماه در ورزشگاه شهدای ارتش اصفهان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در پیش‌بینی هیئت تنیس استان اصفهان، دست‌کم تعداد بالای 100 نفر از بهترین‌های تنیس کشور حضور دارند، تاکید کرد: از سرتاسر ایران نخبگان تنیس در این سری از مسابقات حضوری چشم‌گیر دارند.

زیدی اظهار داشت: براساس نظر فدراسیون تنیس بالاترین رنکینگ ورزشی تنیس مربوط به رقابت‌های جایزه بزرگ است و نفر نخست این مسابقات امتیاز 800 پوینتی را از آن خود می‌کند.

وی با بیان اینکه هیئت تنیس استان اصفهان میزبانی رقابت‌های تنیس جایزه بزرگ را به بهترین شکل ممکن برپا می‌کند، گفت: امید داریم تنیسور‌های بزرگ اصفهان از جمله شاهین خالدان در این مسابقات رتبه‌های ارزنده‌ای را از آن خود کنند.

دبیر هیئت تنیس استان اصفهان ادامه داد: تلاش داریم از حمایت کننده‌های خوبی برای برگزاری رقابت‌های جام تنیس استفاده کنیم، اما در صورت نبود حمایت کننده مناسب، هیئت تنیس استان اصفهان خود اقدامات لازم را در برپایی قدرتمند این مسابقات انجام می‌دهد.

وی اضافه کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و برابر با آیین‌نامه فدراسیون تنیس، رقابت‌های تنیس جایزه بزرگ از پخش مستقیم تلویزیونی برخوردار می‌شود.

زیدی گفت: رقابت‌های جایزه بزرگ تنیس، در طول یک سال در چند نوبت از طرف فدراسیون تنیس برپا می‌شود و استان اصفهان رقابت‌های پیش‌ رو را در حد رتبه A برگزار می‌کند.

انتهای پیام/صا30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول